1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531053 inlägg · 4122 ämnen

Game over

Game over
Tja, vad säger man? Jag som inte ens ska skriva här mer. Skriver jag här? Förmodligen beror det på att jag tillhör kategorin som kan ändra på sig.

Kanske beror det också på att detta är den enda gästboken där man kan dela ut en dagsedel utan att något rövhål kommer och censurerar omedelbart. Här tacklas verklighet...ibland med tystnad...ibland med???

Vad vad det jag ville nu igen? Ja, grattis kan man väl kosta på sig? Ibland är hockey lite som schack. Den som är smartast vinner!

Jag tycker att HV:s tredje och fjärde line ser bättre ut än MoDos. Det hjälpte inte. Jag tycker också att LHC:s tredje och fjärde line såg bättre ut än FBK:s. Det hjälpte.

Om jag nu skulle spela schack så skulle Krizan få stå kvar på baslinjen hela tiden. Att förlora en bonde då och då tillhör ju spelet när man själv har de avgörande dragen på slutet.

Se för fan till och vinna det här nu så man slipper att bli ännu ledsnare i ögat. För det första vill jag inte ha någon mer konkurrens ifråga om vilka som är Götalands främsta hockeylag genom tiderna. Malmö är på dekis så det kan väl få bli en fråga för oss och Frölunda?

För det andra, låt Sveriges i särklass största silverfyndighet efter Sala stannna i Karlstad. Utmana inte där...snälla.

Sv: Game over
Et tu Brute: Vi tackar!
Du har ju iaf Luckner på bild i ditt galleri!

« · 866983