1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530951 inlägg · 4122 ämnen

Hur ser det ut?

Hur ser det ut?
Är det någon som varit och tittat på nån träning och kan avlämna rapport?

Går Werna och Hållberg för fullt?

Sv: Hur ser det ut?
Vad gäller Wernblom så önskar jag att han inte kan gå för fullt. Då menar jag att hans fingrar inte bör läka helt förrän slutspelet är slut. Werna är kanske sveriges mest underskattade "spelare". Modo har större nytta av honom när han koncentrerar sig på det, i stället för att ödsla energi på att göra upp här och var i tid och otid. Werna skall inte vara mer frisk än att han kan tackla till 100% och skjuta till 95%. - Då har vi, enligt mig, den ultimata Magnus Wernblom. Håller fortfarande Wernblom/Bäckman som mest skyldig, för den onödiga förlusten mot Luleå förra året.

Det var ingen som ville se eländet och dessutom var det för kallt vid månsken rinken vid pappersbruket.
Vad beträffar (fjollblom) så spelar det ingen roll om han hade varit frisk han hade blivit fullständigt överkörd ändå!!!!

Frölunda mot SM-Guld och då blir MODO fjollträsk en mumsbit!!!!

Njapp..

Citat AB:
"Det troliga är alltså att både Wernblom och Anders Söderberg - som fick HANLEDEN* avslagen i vintras men nu är i full träning - båda bänkas i första semifinalen."

* Är det bara jag som tycker att det låter lite snuskigt?

knaskamilla:
Det enda jag reflekterar över är att Söderberg i så fall blev attackerad av sargen och att det var den som slog av hans handled.

Ähhhhh..... zzzzzzzzzzzzzzz

« · 69137