Nu känns hockeylivet härligt igen. Modo förlorar inte längre. För ett par matcher sedan förlorade vi mot DIF med 5-0 och livet kändes riktigt tungt. Inte trodde jag att jag skulle kunna glädjas åt en 5-0 förlust, men där bedrog jag mig. Hockeylivet leker helt enkelt.
zigge: Jäklar, här byts det banners i gästboken oftare än Lärking flöjtar i pipan, och det vill inte säga lite.
Apropå målvakter så såg jag att Arturs Irbe numer tydligen får nöja sig med en plats som burväktare i ECHL. Hmm, dags för dokusåpagänget att börja pröjsa kanske...
Salle: Det är ju i varje fall tur att vi har Fernholm och Challe för utan de så skulle vi ju blivit helt utan poäng idag. Fast utan det där skärpet i mål för HV så hade vi ju haft klara tre poäng.
"Leksand tog sin andra trepoängare för säsongen när MIF besegrades med 4-2. Nu väntar en tuff bortamatch mot Luleå i Coop Arena. - Det kommer att bli en tuff match och de släpper ogärna ifrån sig poäng på hemmaplan, säger LIF:s assisterande tränare Ulf Skoglund."