[15:28] HÖRNETT. Det befarade ammoniakutsläppet i Kempehallen var av mindre art. Halten av det starka ämnet var så låg att det knappt blev något utslag på räddningstjänstens mätare....
Frisco: Jag hörde att det lilla utsläpps-molnet letade sig in i borta-omkl-rummet, så det är ingen fara.Lite tårframkallande hos gästerna skadar väl inte. De är ju vana vid Wifsta-Östrand o sånt.
zigge: Till skillnad från övik då, som i princip enbart består av en stor jävla fabrik. Plus förstås något tusental kyrkor och ett antal affärer säljandes fridykningsutrustning.
Jag kan berätta att jag spenderat en natt vid Timrå Centrum i somras. Där satt jag o pratade med en kille som hade uppenbar damp. Han berättade att i centrum var det lifsfarligt om nätterna då lodisar hade en tendens att smyga omkring med yxa o hugga alla de såg.
Plexi: Ryktet säger också att i stort sett alla bokstavsbarn i Timrå Kommun har MoDo som favoritlag, eftersom det är det enda lag häromkring som dom kan hitta en tydlig relation till...
Frisco: enl Sundsvalls sida så hade brandlarmet utlöst sat att dom surrar om någon omspolning. Säkert någon bengal som dragit igång sprinklers (vild gissning)
mike66: Ledsen att göra dej besviken men det finns en inre ring i Sundsvalls city där du INTE får förtära alkoskojhaltiga drycker så det syns.
Sköna poäng för mitt MoDo igår, fortsätter förhoppningsvis med tre ännu skönare i morgon. Nån gång ska jag väl slippa se sambon hånflina sig till sömns...
Mats Edström: Njae.. det var icke den mer eller mindre älskvärda (??) saken jag hade i tankarna. Sitter nämligen i ett likartat läge, så att sitta bredvid sin partner och se hennes lag vinna och mitt förlora, det vet jag vad det innebär...
www.allehanda.se/div/senaste_lokalt.php?art_ID=2181