Jävlar Skröder, vicket skott. Minst hundra kilometer. Rakt i mål.
2-1
Skröder måste ha varit förbannad. Minst tvåhundra kilometer var det. Nu har vi satt in Krischna krischna Hari hari.. Då kan vad som helst hända.
Köttgryta framför Lulios mål. Omöjligt att göra mål, om man inte skjuter skott i trehundra, som Skröder gjorde. Så mycket nötkött framför mål har det inte varit sen Micke Rehnberg spelade i Lulio.
Berka: Det går i alla fall bra för Brynäs. (Fan. Nu blir Gurra tvingad att hämnas genom att sarkasmera över Modo i Brynäsboken.)
Modo svärmar kring Luliomålet, men man kan inte ta lulingarna ifrån deras mål som var snygga, men aningen turaktiga. Å andra sidan hade de ju skott i stolpen i förra perioden, så det jämnar ut sig.
Går vi ner på några ryssfemmor i nästa period så kan vi nog vända på det här.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
NuMo:AHA, jo lämna brynäs utanför annars svämmar det över här av barn inom 10 minuter.
Jo men dom får väl se till å skuta i 300 då så är saken biff!!
Berka: Medan vi väntar. Kolla det här receptet. Nummerärt underläge igen.
12 st |
4 st |
1 tsk |
2 dl |
300 gram |
Nja. Det är lättare för lulio att göra mål. Vi måste gå der på folk. Högst fyra på plan nu.
Redigerad kommentar
NuMo: RedDjer utvisad, hicksticka, det är ju inte bra de, skulle ju spela med 5 man på banan !!
Jefla schit
J F K: Kan inte yttra mig då jag varken sett eller hört just denna match.
Ibland känns det som att domarna blir sämre å sämre, fast det borde väl igentligen vara så att hockeyn blir snabbare å bättre vilket försvårar för de randiga, samt alla nya regler vid tacklingar å sparkmål etc. det är nog inte lätt att vara randig i dagens hockey!
J F K: så kan det vara, men jag tror att det jämnar ut sig på en säsong, vi hade väl nått mål mot barnskolan i gävle där en spelare var klart offside osv.
men det är lite surt att torska med uddamålet när dom verkar ha varit bra, en sån match som definierar 2 bra lag verkar det ha varit
Det vore ju praktiskt om Modo gjorde mål någongång.
Laguppställning:
Modo
Starkbaum
Diverse uteepelare bl.a. Steen.
Lulio:
Bulan i båset
Den där målisen