1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482735 inlägg · 4079 ämnen

Kvartsfinaltråden

« · 847412 · » Till forumet


Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky: Ja jag fattar inte hur du kunde ha två fel på ett försök. eller hur var det du skrev? Rubrik skrev du bland annat. Fast det kanske var nåt du tänkte?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Frisco: Hur jag fick till det? Vad menar du?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky: Ja. Jag fattar inte hur du fick till det så fel.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Frisco: Dvs två fel av ett möjligt, bra jobbat!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky: Ja.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Frisco: Rubriken är ju:
Kvartsfinal 2 Timrå - Modo, lördag 10 mars 2007, kl 15.00
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
bisterfinnen: Rolig länk.

TIMRÅ RED EAGLES SLUTSPEL 2007 Kvartsfinal 1
Kommentera


Sv: Kvartsfinaltråden
hellge: bra fråga,full fart framåt!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
hellge:

Hehe, den var också bra hellge!!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
hellge: Gosh!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Långben:

Hörru Långben, vem är det som kör egentligen?

- Ja, vem kör egentligen?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
shinzawai: Det klarar du inte av,du får du ta hjälp av hela modos backbesättning med hans jonsson som sista otränade föredetting!:)ner med modo i skiten!krossa dom,kör över bönderna,mangla dom i isen..:):):)puh...
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Långben: Nä? Jag ska mangla ner dig i isen!!:):):)
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
shinzawai: faan nu fick man tag i biljetter tills på torsdag i Swedbanken!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
(Här gnäller på andra om tråddiciplin och svävar runt i fel tråd själv...)

Dream Team: Visst gjorde han det, men nu var det den förändrade attityden hos vissa skribenter det handlade om.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
yaqop: Trevligt att slippa en duktig fiende, trist att ge lillasyrran en bortförklaring om det går söderut i serien.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Så slipper vi bekymra oss om Riku H på vägen mot semi.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky:

Säkert, men jag har i princip varit datorbefriad i helgen.
Sorry för min postning i sådana fall..

*skäms i hörnet ett tag*
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Gidde: Diskuterade vi inte det igår?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Gidde:

Attans!

LÄNKEN!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Lurig ranking av MoDos backar tycker jag:


BACKAR:

3 getingar

Borde vara fyra getingar, Timander, Jonsson och Hedin håller landslagsklass. Men resten måste höja lägstanivån


Ja du, Enström har väl i princip gjort EN dålig match i år, och det var den sista. Lustigt nog blev han vald till matchens lirare då, undrar om inte den som tog ut honom till det hade luktat lite för mycket på korken, fredagen till ära.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Gidde: Nej, Mattias Johansson borde ha tittat upp i det där läget, ja, om han nu hade velat komma ihåg något av matchen alltså.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
horcoff: "Så jäkla typiskt med domarens arm i vädret efteråt. Var väl en fin tackling"

Den är så perfekt så att det knappt är sant. Tyvärr så var ju "experterna" i studion också upprörda av tacklingen, trots att de kunde skåda den gång på gång på repris. undrar om det inte var Ankan i spetsen .

Fast det är ju lika varje slutspel. Tacklingarna blir dubbelt så hårda och rätt vare är så står någon med huvudet lite lägre än normalt. Då blir det plötsligt nolltolerans för tacklingar, trots att målet är heltolerans. Men domare och tv-experter glömmer plötsligt bort det.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
shinzawai: Jo, han smäller på bra men han är inte lika bra som tidigare. Jag tror det beror på de nya reglerna.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
hellge: Tack för förvarningen. Hemmalaget kommer att åka omvägar i morgon, det kan jag nästan utlova. Men bara nästan.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Gidde:

Ja, jag tycker att han ska byta namn till Lunar_Lumber
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Dream Team:

Aha!

Var det därför han pekade uppåt, domaren alltså?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
hellge: Tycker att Hasse smäller på bra och rent och sällan åker ut för de där stjärnsmällarna faktist.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
horcoff: Titta upp!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Dream Team:

Min teori är att Hasse tränat för mycket, framförallt då styrketräning. Niklas Persson i LHC åkte på en open ice av Hasse i förra året. Det bara tjaske i hela Niklas och han fick ledas ut. Hasse är för stark för sitt eget bästa. Dock passar dessa nya mildare regler sämre till vår snygghasse.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Gidde: Verkar som att Lumber lärt sig en hel del på sin VFU, bland annat typiskt tonårsskrivspråk
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Lumber Jack: tro det kan ni göra i kyrkan där uppe i nolaskogarna!!:)här nere i Sundsvall/Timrå där vet vi....
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Poffa: Så jäkla typiskt med domarens arm i vädret efteråt. Var väl en fin tackling.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Lumber Jack:

Hehe, du är ju riktigt duktig på att skriva som en Timrå-fjortis! :)
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
shinzawai: Jag är ljusår efter, förlåt.
Kommentera


Sv: Kvartsfinaltråden
Långben: Dettrorjaginte!!1! Sånna äre fåavisvenskhockey. Men enhel del neeing har jag hört frånera t håll.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky:Såna där tacklingar eller riktiga köttproppar ser vi i Timrå varje seriematch här!vardagsmat här nere i Sundsvall/Timrå..
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky: Den är så vacker. Så enormt underbart vacker.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Dream Team: han har redan vikit ner sig,osså jiddrar dom om nån enström!låter som nån junis från husum eller nått!:):)
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Långben: Missade du förra årets snyggaste tackling, den på Johansson i FBK?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Kan någon översätta Långben:s senaste inlägg till svenska?
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Dream Team:

Hemma och vilar inför slutspelet fattar du väl? ;-)
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Gidde: Med den övertygelsen från din sida undrar man väl lite smått var benknäckar-Hasse hållt hus de elva matcher som han inte deltagit i?

5Jonsson, Hans LD443101386
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Wayne Gresky: Enström!!!lite bättre måste ni nog kunna komma med,vi får väl ställa fram nån liten å lätt då (laine,borde väl räcka)när han kommer åker sina rör (open ice)!
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Långben:

Synd för dig att du verkligen valde helt fel spelare i exemplet med vika ner sig!

Hasse J vet inte ens vad det ordet betyder...
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Långben: Hoppas Enström är på "open ice"-humör det här slutspelet också, med tanke på hur klent virke det är i timråspelarna så kan han nog mosa tre i ett byte.
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
shinzawai: usch vad jobbigt det kommer att bli för er,hans jonsson kommer att få vika ner ganska så duktigt!modo ska köras över:):)
Kommentera

Sv: Kvartsfinaltråden
Långben: omgzz lollz d lär inte händda!!111 :):):):):):):)
Kommentera

« · 847412 · »