Salle: Du vet, det är dyrt med originalmatchtröjor, så han hade väl helt enkelt tänkt sy sig en egen "originalmatchtröja" Bara synd att det enda tyget som fanns var brunt med orangea medaljonger.
På tal om matchtröjor, såg att Nicke från kansliet var och spanade in tyger på tyg o gardin här i bjästa. Men jag såg dock inte om det blir rutigt eller randigt i nästa års matchställ. Vem vet det kanske till och med blir blommigt.
Paddan: fattaru inte att dom spetsat min pilsner med hästdynga eller nått vi var ju på gävletravet när den bilden togs.. tänk att man skall måsta leva med det dära..
65Selander: Eftersom matsby verkade väldigt glad när han poserade iförd din tröja så tänkte jag försöka att pracka på honom din tröja. 15000 kronor borde väl vara ett någorlunda humant pris, det tror jag nog att även matsby skulle tycka...
Poffa: Vadå, min Wildetröja var väl ordentligt använd, åtminstone av mig. Tydligen väldigt mycket sprattlande på ryggen av Wilde att döma av nötningen på siffrorna.
Ja, oh ja. Sådana där snören skulle man ha haft på sin replica. De skulle ju t.ex. kunna komma till användning när man...när man...äh, när fan behöver man snören, egentligen?
Knytblusen (eller retrotröjan för er icke invigda) är oerhört häftig och den kommer man få användning för under försäsongen. Att min blus dessutom är signerad gör väl knappast saken sämre...
Poffa: Tja, tar du på dig den där knytblusen så kanske du kan bli populär, vem vet ;) För övrigt så tycker jag att de vita tröjorna är snyggare, sådeså...
Äääh, det är ju du och NuMo som trissar priset bara för att kunna skryta om hur mycket pengar Janssons tröja genererar. Att ni använder er av falska namn gör det hela än mer uppenbart.
Jo, fast jag har liksom ingen användning för den, då jag misstänker att den inte duger som tält - heller. För övrigt håller jag på att betala av ett sittplatskort med den knapra lön jag får ut... ;)
Albert Hall: Tja, jag hade faktiskt ett bud liggande ett bra tag på Milos tröja, men drog tillbaka det imorse då jag insåg mina ekonomiska begränsningar...
Virka?
hahahahahahaha....