Viktig match, kamp om 5 platsen samtidigt som det även gäller att hålla de jagande lagen bakom sig. Särki beskriver laget som mer vuxet i nuläget, vilketjag antar är positivt. Sist men inte minst välkomnar vi den tekniska bulldozern Frykis till laget.
Tarasov: För en gång skull tror jag vi vinner ikväll. Det måste vara omöjligt att torska vart enda derby vi spelar, torsk i alla förra säsongen o inte en pinne mot vare sig TIK eller Löv. Bedrövligt dåligt! Nu måste det bara vända!
"torsk i alla förra säsongen o inte en pinne mot vare sig TIK eller Löv."
2016-10-04 19:00 IF Björklöven - MODO Hockey 3 - 5 2016-10-20 19:00 MODO Hockey - Timrå IK 6 - 2 2016-11-18 19:00 MODO Hockey - IF Björklöven 4 - 3 (OT) 2016-12-05 19:00 Timrå IK - MODO Hockey 1 - 2
Robin Ztorken L: Ja denna säsong lämnar en hel del i övrigt att önska. Timrå tror jag kan bli svåra att rå på men kvällens match känns som att vi ska kunna utmana.
Robin Ztorken L: Har samma känsla som Du att det kan bli 6:e gången gillt ikväll, hade iof den känslan förra matchen också.. Hur som helst hoppas jag på en bra match med god stämning..
Millennium: han peta ju fan på han med klubban å så slänger han sig för att få med sig utvisningen. Innan när modo nästan får friläge där björklövenidioten haka modoiten två ggr i rad helt solklar men blir inget men det där ser han. Söker fan den. Men hade iof inte förväntat mig nå annat av dömningen.
Millennium: Det är verkligen ingen diving, men utvisningen är billig och väntat i dom lägena.
Modo ligger rätt i linje med skotten från lövens backar vilket är jävligt kul att se, kan man se upp med diagonala passningar genom slottet så har man dödat mycket av lövens spelidé i anfallzonen!
Tarasov: haha ska försöka va tyst ett tag😉 änså samma sak varje match så förstår att det blir tjatigt mman vet ju redan innan så. Trodde dock man skulle få ändring någon gång
{8384}: Ja han kanske ramlar lätt, men klubban är på kroppen och då är det utv oavsett om han ramlar eller ej, dock så tror jag att man släppt den om han inte ramlat, därav känns den billig!