Frisco, Lumber Jack, knaskamilla, scim, GLMC, NuMountain m fl...:
Hoppas att ni inte flyttar över till ett eget (seriöst?) diskussionsforum på annan webbplats, som jag tror GLMC hotade med.
Skulle vara en oerhört traumatisk händelse för mig, då jag i så fall inte skulle ha möjlighet att följa era sanslöst underhållande debatter. (Nåja, inlägg då...)
scim: Jag har inget grepp om "bilden". Modos Forum är lite väl obevakat av ansvarstagande människor såsom vi själva. Själv skulle jag njuta av att stänga käften på Vikingen innan han hunnit öppna som i "den" boken, exempelvis.
westerlind: Vi har gått med i Brithéns klan. Blixthockeyn skall visa sig i gästböckerna också. Först händer ingenting,, sen ingenting... och, ja du förstår säkert.
Ni har ju redan ordnat MoDorator, men det tycks tydligen emellanåt behövas en annan tjänst på det här forumet - en Accelerator. Är dock alltför blygsam att föreslå någon speciell person för tjänsten...
Hoppas att ni inte flyttar över till ett eget (seriöst?) diskussionsforum på annan webbplats, som jag tror GLMC hotade med.
Skulle vara en oerhört traumatisk händelse för mig, då jag i så fall inte skulle ha möjlighet att följa era sanslöst underhållande debatter. (Nåja, inlägg då...)