MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 3034551 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
När man lessnat på att kika på Tolle vs Brodde, hittade jag två duktiga poängryssar i NHL som bestämde sig för att köra lite.
Länkar:
Instagram
Costanza: Dom har många segrar i den prestigefyllda Sca-cupen, fulla prisskåpet
+ 1
grimiss: Då är du betydligt äldre än jag. I Stockholm var det ingen som drack kiss när jag tog studenten.
+ 1
Bad_Brett: Idag är det nog krav för att kalla sig riktig 08:a.
+ 1
Vargen: Inser ju hur kreativa och sjuka dessa studenttävlingar kan vara nu på våren. Jag skulle ju ordna så att tre båtar med somaliska svenskar går i land på Reinfeldts egna sommarö och ber om asyl. Han som som flög över Sverige och sa att alla får plats här. Det hade varit svart humor, men kanske inte ok ändå.
+ 4
Bad_Brett:
På min tid var vattenballonger in i lärarrummet, hänga klassflaggan från taket på byggnaden osv.
Framöver kanske det får bli ”bara så ni vet så dricker jag varken alkohol eller kiss, vare sig mer eller utan kolsyra”
På min tid var vattenballonger in i lärarrummet, hänga klassflaggan från taket på byggnaden osv.
Framöver kanske det får bli ”bara så ni vet så dricker jag varken alkohol eller kiss, vare sig mer eller utan kolsyra”
+ 1
Bad_Brett:
Umeå är mer sofistikerat, där betalar de för att man ska kissa inför andra. Förstår att de avancerade till SHL
Umeå är mer sofistikerat, där betalar de för att man ska kissa inför andra. Förstår att de avancerade till SHL
+ 2
Bad_Brett: haha nä alltså jag drack inte kiss och typ ingen som gjorde. Men vi gjorde mkt annat sjukt skit. Men jag var lantunge - Stockholm springer man väl bara runt i dyra kläder och vaskar champagne.
Finska domare, när invaderar vi?
Just nu syns det verkligen att domare är ett ryggradslöst släkte...
Just nu syns det verkligen att domare är ett ryggradslöst släkte...
+ 1
Supertrött: Sverige hade inte vunnit även om vi haft svenska domare…
Zource: Håller med, men det försvarar ju inte när man gör tjänstefel.
+ 1
Zource: ”Är det du som är humorpolisen?”
Det där har inte ett skit med humor att göra, men jag inser att du inte fattar det…
Det där har inte ett skit med humor att göra, men jag inser att du inte fattar det…
Zource: Får väl se om du tycker det är lika roligt den dagen du får en familjemedlem ihjälkörd av någon jävla fyllskalle…
Supertrött: Tänk att Foppa framstår som rena mysfarbrorn jämfört med Erik Granqvist.
+ 1
Zource: Det enda som hade kunnat rädda Sverige nu är Farbror Leif med en extrem matchcoachning.
+ 1
BurkLeffe: Jag hoppar snart in i båset och slänger upp wienerschnitzeln på sargkanten.
+ 1
Zource: Va fan slängde du inte ut schnitzeln för? Vi förlora ju..
BurkLeffe: Sparar den manövern tills vi spelar negativt kval mot Visby.
+ 1
Zource: Klokt, såna där specialare kan man inte använda för många gånger.
+ 1
BurkLeffe: Den sista manövern är när George slänger ut sin tupé på isen. Men det är när vi plockat målvakt i match 7…
+ 1
Faktiskt glad att få se Löven i SHL välförtjänt, kunna möta TIK och SAIK. Vet inte om någon var med mig här då Sedinarna lekde med Löven i 6-0 vinst. Satt i alla fall och gapade. De fick inte låna pucken. Det var riktig underhållning. Kanske vi är bortskämda. Jag ser ju även underhållning då Werner & Tolle gick bananas och började veva nävarna. MoDo är störst!
+ 1
Costanza: Fint att du lever på gamla meriter.
Jag var på AW igår, mår piss nu. Kanske kommer behöva ta fram spyhinken, och jag syftar inte ens på Gradin.
Jag var på AW igår, mår piss nu. Kanske kommer behöva ta fram spyhinken, och jag syftar inte ens på Gradin.
+ 1
Zource: Prata alltid med George då ni mår dåligt. Lasta direkt in fet mat, svettig pizza, grisig hamburgare, pastalass ox- eller fläskfilé med grädde, bacon och lök. Jag kan mat..
+ 1
Costanza: Du borde starta en egen firma. ”Hangover Truck” åker omkring och bjur folk på bakismat.
+ 1
Zource: Ingen dålig ide´ Funderat på att ge mig in i matbusiness! Var ju Cock in the Military i Sollefteå. För mycket vitpeppar dock i cantinen med stroganoff.
Costanza:
Det ska vara mycket chili i stroganoff och n0gra droppar av Tobascosåsen Luiseanna så det bli lite drag i grejorna.
Och jag lägger även i Annanas för att få lite sötma..
Det ska vara mycket chili i stroganoff och n0gra droppar av Tobascosåsen Luiseanna så det bli lite drag i grejorna.
Och jag lägger även i Annanas för att få lite sötma..
+ 1
Saleva: Jo Svensson la ut igår att deras podd avslutas också. Verkar vara Schibsted som är inne och förstör så han får inte fortsätta med deras podd dessutom. Då den går väl under Expressen.
Saleva: Tycker det är en rimlig övergång med tanke på att Sportbladet är en oseriös tidning i jämförelse med SportExpressen. Roos och Abris kan slänga med valfria påståenden precis som Sanny, en stor anledning till att man lessnade på Sanny & Svensson-podden tillslut. Han blir genuint kränkt varje gång man ställer en helt harmlös följdfråga bara för att få ytterligare kontext till hur han resonerar…
Vargen: George & Modano podden är under uppbyggnad. Rent allmänt snacka Pygméer som inte orkar tackla i Västernorrländsk hockey och mycket mer.
Vargen: Handlar nog mest om att Aftonbladet och TV4 numera har samma ägare. För att vara kvar på TV4 behövde han nog gå över till Aftonbladet.
Peja: Man har ju inte hört något än om Adam Johansson, eller? Och inte heller Jennifer Engström om än hon inte är ordinarie i HA och SHL brukar hon ju ändå vistas med försäsongen.
Vargen: Bara Adam Johansson av de du nämner som kör för tv4. Och han får mer än gärna sluta.
+ 1
Vargen: Vi vet inte vilka arbetsvillkor de personerna har eller om TV4 bryr sig lika mycket om dom.
Vargen:
Jennifer Engström är bara med när expressen sänder, liksom Madhawk.
Jennifer Engström är bara med när expressen sänder, liksom Madhawk.
Peja: Man kan ju vända på det också, Sanny bryr sig mycket om TV4 och har därför inga problem med att gå över till Sportbladet. Höken gick ut och skrev att Bladet aldrig är ett alternativ för honom.
Jeppe = EJK
Linus A = ?
Topping = ?
Kelleher = ?
Fitzgerald = ?
Swetlikoff = Carderoth
Gästrin = Milan Sundström
Fattas 4 enligt mig som vi ska ersätta och inte blir sämre om Fitz också lämnar.
Hinken har otroligt press på sig nu för leverera. Som det känns just nu så går vi in med en tunnare och sämre trupp i år en vid starten ifjol. Jag är då icke imponerad om man har som målsättning att gå upp. Då är jag mer imponerad över vissa konkurrenter..
Karlberg Jr ersätter möjligtvis Linus A men då ska det in 3 andra gör första kedjan för han ersätter ingen av dom andra. Karlberg Jr är ingen etablerad spets spelare. Jag har högre förväntningar en så även om det är en bra spelare har man som mål att nå shl så är inte han en spelare för första kedjan. Knappt andra.
Linus A = ?
Topping = ?
Kelleher = ?
Fitzgerald = ?
Swetlikoff = Carderoth
Gästrin = Milan Sundström
Fattas 4 enligt mig som vi ska ersätta och inte blir sämre om Fitz också lämnar.
Hinken har otroligt press på sig nu för leverera. Som det känns just nu så går vi in med en tunnare och sämre trupp i år en vid starten ifjol. Jag är då icke imponerad om man har som målsättning att gå upp. Då är jag mer imponerad över vissa konkurrenter..
Karlberg Jr ersätter möjligtvis Linus A men då ska det in 3 andra gör första kedjan för han ersätter ingen av dom andra. Karlberg Jr är ingen etablerad spets spelare. Jag har högre förväntningar en så även om det är en bra spelare har man som mål att nå shl så är inte han en spelare för första kedjan. Knappt andra.
+ 2
Vargen: Sanny har ett fantastiskt jobb på TV4. Det är klart att han är angelägen om att behålla det.
Vargen: vi kommer få två, max tre oprövade jänkare för att fylla ut luckorna. Förhalas lite för att plocka bort fokus från hinken och usla kontraktsskrivningar. Budgeten är körd i botten. Tänk till lite. Är Victor berglund värd en lön som en förstabackpar pp back I shl. ? Den lönen har han. Emil Larsson har lön för två dickinson. Hinken kan inte räkna och det har påtalat inom klubben men ingen åtgärd eller konsekvens.
Folk har gnällt på mig för mitt drev mot bella , men ryck hans lön skulle vi kunna haft två oprövade jänkare som gjort det bättre . Om en flippat och en floppar hade det ändå varit vinst
Sen har vissa i ledningen stulit delar av budget som går att använda till annat för sk scouting etc.
Öronmärkta pengar för värvningar går till fyllesemester i Colorado.
Ja Willow. Det är sanningen.
#bort med gradin
Folk har gnällt på mig för mitt drev mot bella , men ryck hans lön skulle vi kunna haft två oprövade jänkare som gjort det bättre . Om en flippat och en floppar hade det ändå varit vinst
Sen har vissa i ledningen stulit delar av budget som går att använda till annat för sk scouting etc.
Öronmärkta pengar för värvningar går till fyllesemester i Colorado.
Ja Willow. Det är sanningen.
#bort med gradin
+ 2
Frontschwein: inte ens du kan tro på det du skriver, så om du inte är här enbart för att trolla, varför sitter du och skriver här?
+ 1
« Föregående · 3034551 · Nästa »