MorganaLefaey: Jag drog på webradion för att lyssna och måste väl säga att upplevelsen är...steril. Kunde ha handlat om en ett referat från Ottenby fågelstation om vilka fåglar som passerar - namnen sitter där. I övrigt så är vi någon annanstans.
NuMo: Nu ska ni få höra, jag har precis pratat med tele2 som för övrigt var neringda med elaka mäniskor. Det är så att tele2 har inte fått rätt bildformat av canal+ så man kan inte sända bild på canal+extra4 och det har man inte kunnat gjort sen serien startade..................................................................
HUR I HELLVETE KAN DET TA ÖVER 3 VECKOR ATT SKICKA RÄTT FORMAT TILL DE BOLAG SOM VILL KÖPA TJÄNSTEN, OCH ATT TELE2 INTE DÅ FIXAR TILL DETTA OMGÅENDE??????????
SATANS JÄVLA IDIOTER, BRINN I HELLVETET OCH DÖ UTAV ACKNE ERA JÄVLAR.
Berka: Backparen ser åtminstone mer balanserade ut. Kanske skulle man dock byta plats på Bonsaksen och Westin, Westin-Josefsson blir lite väl skakigt bakåt ibland samtidigt som Alexander har imponerat.
lu93rowa: Med tanke på hur många av oss som är på plats i hallen så ger det nog inte så mycket att du går in här och skriver om vad du tycker om sångerna.
Björn W: jag älskar tele2 ännumera nu, jag ringde för att gnälla om mitt mobila internet som heller inte funkar, satt i telekö i 35 minuter för att få reda på när jag äntligen kom fram att dom inte kunde hjälpa mig så mycket för nästan alla avdelningar hade gått hem för dom slutade arbetsdagen kl 8...
Berka: Det är ju det som är grejen. Ganska mkt fart för att vara en vardagslunksmatch. Femstjärniga mål, delikatessräddningar av Tarkki och intresse för fysiskt spel från Tollefsen och Hedman.
De minuter jag lyssnade på webbradion så lät det som att kommentatorn satt och tänkte på sin kommande inkomstdeklaration för 2010 eller något.
Björn W: det är lite så nu oxå, ibland höjer han rösten, men överlag är det lite som att lyssna på en gripande dokumentär hur det ser ut när falu rödfärg torkar
Heja Byron! Tycker att han har sett riktigt pigg ut under hela matchen, även innan målet. Han kan vara den mest skridskostarka spelaren i laget.
Dimitrakos ser ut att försöka något hårdare än tidigare, även om han drällde en hel del inledningsvis.
Robert Rosén fortsätter att övertyga. Han kan nog mycket väl bli säsongens flipp.
Även Tollefsen börjar se bättre ut, men annars är det ett litet frågetecken på backsidan. Cook, Westin och Bonsaksen känns inte som en stabil trio. Vi får hoppas på ett starkt nyförvärv.
Björn W: Inte är jag bitter inte. Jag inser inte värdet av toktacklignar på dessa breda banor. En tackling innebär oftat att spelaren som tacklar hamnar fel i sin position vilket är negativt för det egna laget.
NuMo: I en fas då motståndarna har pucken under kontroll och är inne i en kontrollerad förflyttning - ja, definitivt. I en fas då pucken precis erövrats av motståndarna i deras defensiva zon - inte särskilt mycket.
Den rutinen är något som måste få tid för att växa fram, särskilt när vi ligger på slutspelsplats utan att allting stämmer för oss.