1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532361 inlägg · 4126 ämnen

MoDo Hockey - Frölunda HC 2024-03-02 Borta

Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 2024-03-02 Borta
Dundee: haha, att ni minns det där... Enda jag minns från kempis är att man kutade järnet när det var 15 Sek kvar för att slippa bilköerna

gokar: stod halva natten utanför kiosken på gågatan inför finalen -94. Vi var först i kön o köpte upp istort sett alla ståplatsbiljetter som fanns(var ingen begränsning då)
Var lynschstämning när vi kom ut med biljettbunten, vi fick springa därifrån men pengarna rullade in😀

KRM: Här har ni svaret !

Den match som vi vann med 5-1 var när lyset försvann är jag ganska säker på
Uppladdat:

500x0-screenshot20240302-233054chrome.jpg

Klockent , var där och konspiratoriska massmedia ville se det som att 'Clubben' blev förfördelade, VENI, VIDI,VICI

Dundee:
Ett tag kördes Glenn Millers 'In the mood' vid mål, det var väl sådär.

KRM:
Såg den plats 😀 minns målen

{8225}: Jerka var ju uttalad kommunist och antidemokrat, så vet inte på vilket sätt det skulle vara mer passande för barnfamiljer. Många insåg nog aldrig vilken otäck människa han var, men han bör bli ihågkommen som den Stalinist han faktiskt var.

Ultima Thule hade varit smakfullt i jämförelse.

karlin pratar efter matchen och berättar om det många av oss pratade om

– Tyvärr tycker jag inte vi bjuder upp till dans. Jag var orolig redan inför och jag tycker vi fick se det under matchen också. Vi var lite tömda mentalt sedan HV-matchen, det var en viktig match för oss. Det fattades en hel del i skallen på grabbarna, så det var en mörk dag för vår del, säger han.

Vad är det som fattas?

– Energin. Det kändes som att vi gick lite all in mot HV71 och vi var oroliga redan innan och vi såg tidigt att det var lite så där med den biten.

Saleva:
Tycker man kan köra Ace of Base ”Happy Nation” eller möjligen ”just chaos” tror det hårdrocksdyrkande forumet skulle uppskatta det.

{9315}: exakt som jag sa i stort sett. Men nu får dem ladda om och sen fixa en ny 9 poängs vecka tycker jag :)

Hv verkar göra förändringar i ledarstaben, ska man verkligen kicka Lindbom?

« · 2664281