1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532191 inlägg · 4126 ämnen

MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24

Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
shinzawai: Ett av de intressantare ögonblicken i första perioden var när det ställdes upp för tekning i LHCs försvarszon, Hinote glider upp och ställer sig bredvid Hlinka. Då ska Jämtin försöka vara intimidating och glider upp och vill byta plats med Hlinka, men blir bortplockad av domaren.

Salle: Oj, jag själv har inte en susning. :-/
...lyfter över frågan till vår bok så får vi se om någon där vet något om detta...

Paddan: Den incidenten skedde väl i mittzon. Eller var det två sådana situationer.

Och när vi ändå är inne på Hinote och Jämtin...

Flera gånger så kom Hinote in och tog för sig på Jämtins "bekostnad" då vill Jämtin visa sig tuff och utmanar... Kristian Forsberg.     Stor humor och FEGhet.

Salle: Hmm, var det i så fall i tekningscirkeln precis utanför blålinjen, eller minns jag så galet. Äh, det var i arenan...

Berka: Ätit nåt olämpligt ikväll, sur mage? Maken till GNÄLL! Håller med Sunny om att det gnälls åt h:e för mycket, på allt o alla, tydligen inte bara från Ö-viksbor, även Öbackabor.
Nä, jag tycker MoDo gör en helt OK match, mycket bra att hålla LHC stången o ta en pinne ikväll. LHC har fullt lag, lär väl inte toppa så värst mycket högre, möjligen att Norrena kan spika igen, medans MoDo har en minst sagt skaplig bench - Framtiden är VÅR!!

Hannu Pikachu i The Real MTV

Nikki Nine:

Herregud, vad det är jobbigt att lyssna på finnar när de ska försöka göra sig förstådda. =)

qwertas/Martin S: Kommer MODO-TV vara närvarande vid PK:n?

Nikki Nine: Trevlig intervju. Bra Martin.

« · 1207567