Berka: Det enda positiva med det här är att ledningen kanske ser att man lär behöva förstärkningar. För Salle lär väl knappast hålla många matcher och backarna är varenda en under isen.
Hawerchuk: För att göra det hela lite mer intressant så körde jag igång en ljudbok på mp3-spelaren. Tänkta att om jag kan hänga med i den samtidigt som spelet pågår så måste det ta rekord i tråkighet.
Sen har jag lite svårt för vår 4e formation. Men man skall väl inte klaga för mycket, då ingen formation egentligen lyckats med något.
6-18 i skott och 1-1 i mål. Det är positivt att vi är med.
Det känns som att Scandic Billingen i Skövde inte är något nerköp jämfört med att vara på plats. Att Web-TV:n från Canal Plus suger, rent funktionsmässigt, så mycket att jag lagt ner försöket att se matchen kanske också ska ses som något positivt.
Ni som sett 2-1 på TV, var det tveksamt? Enligt web-radion så var det inte helt solklart att det var mål.
Wayne Gresky: Tror inte vi har en enda som kan åka skridskor i laget. Snacka om att modo inte är bra. Vi behöver verkligen en rörlig bra back och Salle och Yetman.
Oj, vilken högoddsare att Warg gör en kalkonmatch. Svårt att pricka in något annat. Riktigt djävla rån att vi tar två pojjar denna förbannade skitmatch.