1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 532958 inlägg · 4126 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 230923 Borta

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 230923 Borta
Rip Kirby: En ärlig fråga nu, lider Lander utav en skada? Satan vad seg och orkeslös han kändes igår, han är en dominant i shl i vanliga fall och gick inte att riktigt känna igen.

Tarasov: Det där gäller normalt, men hyggliga domare skulle tagit minst fem utvisningar per lag.
De var urusla. Påverkade inte utgången, men var bland de sämsta insatserna jag sett på länge.

Det är inte björnligan så man spelar för att det är roligt. Det är en mångmiljonindustri. Då måste man kunna ha högre krav.

{6870}: Rent krasst kan man konstatera att det enda Lander gjorde som gagnade Timrå var att skada Ruohomaa.

{5647}: Säkert 100% avsiktligt också. Hur lång blev Ruohomaas match, vi räknade väl sekunder..?

Rip Kirby: Nej, ingenting Lander gjorde såg medvetet ut. Mest bara som han längtade hem.

{5647}: Jag förstår att du bara vill provocera. Jag nappar dock inte på så pass lösa skott. Tålamod är en dygd. Detta gäller även Lander m.fl

Rip Kirby: okej då tolkar jag ditt svar till JFK att Lander inte lider utav en skada 👍

{6870}: Lander stod över nån/några matcher på försäsongen och har inte gått att känna igen nu i serien så det kan säkert vara någon skadekänning men inget har kommunicerats om någon skada iallafall.

{297}: Ja något är det för han är en utav shl's bättre centrar och att inte karln vart uttagen till VM var ett stort skämt. *obs ingen ironi, alkohol ja kanske lite.

Tarasov: Får nog ge dig rätt angående Aagaard. Blir aldrig nåt ”lir” när han är inne, men det går inte att förneka att han får saker att hända. Kungen av området runt mål. Två mål på 3 matcher i hans första SHL-säsong so far..

Brickley var riktigt bra igår, kanske vår bästa back.
Trodde man inte heller riktigt på innan säsongstart

Nucky: Aagaard - målgårdens grythund!

Nucky:
Brickley trodde jag på hela tiden!

{5647}: Som väntat fullkomligt krossar Näsén i Corsi/Fenwick/PDO. Helt klart bäste back sett över tre matcher.

Bad_Brett:
Jaha Corsi räknas numer även i detta forum trevligt! Bara 8 år efter alla andra.

« · 2570703