modomille: Billigt mål som fan tyvärr. Skottet går ju rakt igenom Adam :(. Men vi slappnar av totalt efter att dödat utvisningen och känner oss nöjda då blir det tyvärr oftast ett i baken. Det går inte slappna av på det sättet som vi gör då ringer det direkt.
NuMo: Så är det ju. Men även om Karlskrona inte kanske är det tuffaste laget att möta så tror jag att få vinna en 6 poängs match kan betyda mycket. Ojoj vilket mål av Wilson 😄
Dundee: Sedan kan man inte låta bli att imponeras av Possler och Pettersson dom har varit våra bästa spelare en så länge under säsongen. Det finns så otroligt mycket sparkapital i detta lag som måste ut. Tänker på Wilson Thomas Olofsson Skörder Dwyer.
Nu är kanske inte motståndet det bästa ( Så som det alltid är när vi vinner) men som sagt. Vi måste få vissa saker att fungera. Det kommer ju värre motståndare redan nästa match. (oavsett vilka det är.)
{5647}: "Jag har inte argumenterat emot en enda avstängning av en modospelare i vinter förutom den här, för den är fullständigt patetisk."
Så att du inte argumenterat mot dom övriga avstängningarna och att jag ser dåligt skulle vara ett sakligt argument för att du har rätt i det här fallet? Thomas utdelar en solklar tjyvsmäll, det ser alla med normal syn och bedömningsförmåga. Case closed.
Huge: önskar du dig en present från specialversion till jul? Ett par med troccabottnar gör nog susen. Jag har inte argumenterat emot en enda avstängning av en modospelare i vinter förutom den här, för den är fullständigt patetisk.
Det märks ganska mycket att det är 2 lag som har det kämpigt som mötts för helvete vad fel pass och markeringsspel finns ju inte för femöre. Det här spelet gynnar nog tyvärr Karlskrona mer en oss. Måste få med oss något Powerplay och bryta spelet.
Tarasov: 10 sekunder 2 mål ja man kan inte sluta förbryllad av detta lag. Och utvisningen på Butler den är ju horribel hur i helvete kan han åka ut för det där????
Nä, det är inte jämförbart så de behöver nog inte känna sig så förfördelade.
Jag har känslan av att han kommenterar fina prestationer med samma entusiasm även åt andra hållet.