Supertrött: Nu har Pettersson och kiwi åkt för liknande tacklingar i ryggen, medan den våldsammaste crosscheckingen på ritchie släpps. Modo, ni måste kasta er raklånga.
Monno: man kan med all rätta vara besviken på dwyers offensiv, men satan i gatan vilket hemjobb. Anklagar man honom för att sakna hjärta har man djävligt fel.
Just nu ser de riktigt bra ut. Och vilken strut av Skröder. Rätta mig om jag är fel ute men nog är de så att våran största fiende inte är Leksand utan oss själva. För vi måste fortsätta göra jobbet hela tiden och inte falla in i någon känsla av att de är klart bara för att de just nu rullar på rätt bekvämt. ---------------------------------- Titta in på min sida med klubbnålar och pins från MODO HOCKEY alfredshemstillmodo.wordpress.com/
Väldigt intresserad av att komma i kontakt med andra MODO samlare.
Robin Ztorken L: Han har jag i princip förträngt... kommer inte alls ihåg hur hen var.
Nu är det bara en timme kvar! Nervöst trots den stabila insatsen sist. Samtidigt som man blir påmind om hur små ens hovkeybekymmer är sett till vad som händer i världen...
bj21: Gurra88 är väl lite för ny för att räknas i gamla klassika eran va? Jag var ju aktiv på Gurras tid. Och jag är ju rätt ny. Fast Gurra kanske kört på längre än jag förstått det?
Edit: Fick lov att kolla in Gurras profil, han var reggad redan 2006 så fel av mig. =)
Men roligast var ju ändå det att det inte var någon liten avstäning han fick: "Avstängningen upphör: 2038-01-19 04:14"
bj21: Tror inte det finns något intresse för dessa att återkomma. Jag försökte få tillbaka några. Det gick sådär :)
Det finnas en uppfattning, med all rätt, att somliga skribenter (även modoskribenter) fastnar i samma spår och ältar personliga vendettor i evigheter. Det är synd att det är på det viset.
Sedan vete fan om det var så mycket bättre förr. Tror t ex inte att det var färre troll. Andra troll möjligtvis, men inte färre
Jag tycker det är lite kul ändå att forumet lever vidare
hellge: Borde förresten finnas en uppsjö twitterprofiler som skulle kunna bidra med att återigen göra detta forum till det allra bästa, rörande hockey och MoDo i synerhet?!
hellge: Klart de läser ibland! Fast inte är forumet som på den gamla goda tiden när sidan besöktes av massor med fyndiga troll som alltid avväpnades av Björn W, hellge, Frisco, Salle, Lumberjack och Poffa med flera med flera! Lite för dålig självdistans och ödmjukhet numera om du frågar mig.
{7814}: det var faktiskt svårare än jag trodde, har testat ett antal icke lyckosamma googlingar. vet att jag sett klistermärken och annat på tradera men inte någon träff där för tillfället.
shit va jag saknar de tröjorna. otroligt snygga. främst de någon säsong innan när det var gröna revärer istället för allt det gula.
{7225}: Självklart är det så, men i shl får man inte ha vita hemmatröjor. Rögle gnällde häromåret för att de inte fick spela i vitt hemma i elitserien.