1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533868 inlägg · 4126 ämnen

MODO-LHC 2007-12-18

Sv: MODO-LHC 2007-12-18
Bad_Brett:

Det finns ju en utvisning som heter "För många spelare på banan", men hur bedöms det när det är för många lag på banan?

"Gästdomaren Radek Husicka gick verkligen gå in för att sätta nivån från start. Redan 3.04 in på period ett hade tjecken redan hittat åtta utvisningsminuter; två för vardera laget. "

www.svenskafans.com/Hockeyzon/artikel.asp?id=193133

spud: Då hinner du boka bussbiljett så du kan vara med. Du har ju så mycket bekymmer över Timrås varande och görande. Perfekt om du kan vara med och ge goda råd. Hur bra som helst som det heter på övikska.

El Maco: Ja, jag tror jag skulle göra succé i sådana sammanhang faktiskt. Men särskillt bekymmrad över tik är jag faktiskt inte, att jag däremot har en talang att upptäcka era brister, ja det motsäger jag då inte.

Bad_Brett:

Harald kommer få stå kvar resten av säsongen, och det av två anledningar:

1) Modo är för "fega"/lugna. De tror att det kommer att lösa sig, och det gör det säkert också även fast det ser ut som skit för tillfället.

2) Det finns ingen att ersätta honom med. Melin lär inte bli anställd av Modo och vem finns det då? Freddan får förhoppningsvis gå ifall Harald får gå eftersom att man är två i ett tränarpar.

Det är iallafall vad jag tror. Sen om det behövs en ny röst eller inte är en annan femma.

Nikki:

Jag tror som du - Tyvärr.

Bad_Brett: Jo det är ju solklart Harald har hela laget bakom sig. Och inte alls är orolig över vart han skall fira nyåret...

[url=www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1489897.ab?service=gallery&start=9]Partystämning i Modos bås. [/url]

Gidde: Flätorna bjuder jag på..skägget åkte av eftersom jag fick skäggstrån i munnen hela tiden .

Är det någon som kan förklara för mig hur fanken de visste vem som var besökare nummer 100 000 i arenan? Har de sensorer i dörrarna i stället för vändkors, som de stod och vaktade på?

Salle: Här kanske man kan hitta något nyförvärv med MoDohjärta. Om inte annat skulle det varit kul att se matchen.

« · 955267