Bad_Brett: Idag har inte Peters gjort en bra match, men jag tycker att din kritik många gånger är obefogad. Vi har aldrig haft ett sämre försvarsspel än vi haft den här säsongen. Hans räddningsstatistik är riktigt bra med tanke på hur sjukt många hemska lägen vi släppt till.
Men, han är lite ojämn. Han har ensam vunnit några matcher, men också varit ganska beskedlig ibland. Jag tycker att han förutom Bartosak är den bäste vi haft på länge.
{5647}: Och nu när pucken kommer till Haags kille på pucksidan, så är Haag sex meter därifrån och kan inte täcka skott. Varför kan vi inte spela som vi ska?
{5647}: Själv såg jag direkt något när Tex debuterade. Han var ofta så rörlig att det inte ens märktes att att han gjorde några märkvärdiga räddningar. Jag blev väldigt imponerad av honom måste jag säga.
{5647}: Att träna detta lag måste vara en mardröm, man analyserar matcher på Video och tittar på vad man inte ska göra, sen nästa match gör man det ändå!
{5647}: Lyrenäs måste älska att möta oss när vi spelar såhär. när Oskar kommer vid röd, så står vi redan en bit in i egen zon och har fått bromsa in. det är som att se Stenmark i hans glans dagar.
Gavelo: Vi släpper till mest skott per mål och släpper ofta flera frilägen per match och tappar ofta markering framför mål. Men vissa tycker om att skylla på målvakten...
Bad_Brett: Jo, men det såg bättre ut fram till nedsläpp andra perioden. Hela matchen mot Västerås och första perioden är glömd.
Det är så uppenbart att vi körde på med ett vansinnigt spel alldeles för länge. Sundqvist har gjort ett hyggligt jobb, men man vänder inte en Finlandsfärja på en kvart.
Robin Ztorken L: Var väl detta Ville såg när han drog och sa att han inte kunde få ut mer av laget. Och Modo skyller på att Ville var en felrekrytering. Ville såg väl helt enkelt vilket hopplöst läge det var
Vi måste upp. Vi måste måste måste upp i banan.