Vi ska behålla koncentrationen och bara mala på med våra kedjor. Ha tålamod för lägen kommer vi få. Sedan utnyttja att vårt PP är hett och straffa Mora.
Skulle vara skönt med en seger inför matchen i Umeå imorgon.
Blir intressant och se ifall vi har stigande form eller ifall vi faller tillbaka i gamla synder.
{7639}: Nordin är väl sjuk och kan därför inte spela?
Men om du menar att han inte spelat tillräckligt med matcher denna säsong och borde därför lånas ut så håller jag nog med dig. Dock så får han gärna skjutsas med privatflygplan så fort matchen leder till straffar :P
Bad_Brett: Man undrar om det fortfarande är 4 MoDoiter i topp av poängligan efter kvällen? Men gjorde en egen statistisk bedömning(typ VALU, så extremt osäker) och kom fram till att vi vinner med 5-3. Men eftersom statisk är ren förbannad lögn tror jag det blir 8-3. Låter som ett vackert resultat
Tarasov: Jösses vad hockeysugen jag är nu! Bäst att lägga band på förväntningarna en smula, för om det är någonting jag har lärt mig som MoDoit, är att bra form före längre uppehåll nästan alltid slutar med antiklimax.
Men sitter och tittar på klockan och räknar minuterna redan nu..
Mora är ett lag man inte kan tycka illa om. Oerhört vackra färger, nästintill aldrig ett reellt hot mot oss. All sympati till ett lag som krigar vidare med en målvakt som tränare? Dessutom undrar man varför dom spelar sin första borta-match i omgång 5? Är det tv4 som bokat in arenan för en åttondels-final för Idol , eller planerar man att anlägga plast-is? (Detta är ingen kritik mot Mora, mer mot serie-planerarna).
Oavsett hoppas man MoDo-tåget tuffar på efter en lååång vila. Vi vill se hög standard, varje match