Rytter: Inte nog med att det är utvisning, det är jävligt farligt också!
Övrigt så tycker jag Modo börjar bra, men Oskarshamn står upp bra och jag tycker dom tog över mer och mer i det fysiska spelet, Modo blev lite stillastående i egen zon och hade medstuds några gånger när det kunnat bli 1-1
Modo måste återgå till det hårda fysiska jobbet och höga pressen man satte i början, faller Modo mer bakåt så kommer vi torska denna match
Gavelo: håller med att de tappa det fysiska i slutet som de gjorde så bra i början. Kommer inte ihåg vem det var men modospelare som istället för att stänga och tackla låter deras spelare ta sig förbi mellan spelare å sarg utan att det finns någon plats. han fega och sket i tacklingen så hoppas de steppa upp. men de checka bra i deras zon, vunnit endel puckar :) och ser lite stabilare i egen med passar
Robin Ztorken L: Man blir tokig på att Modo väljer att dumpa i PP?!?!?! Sen borde man träna i en till variant för den med att Molin har puck, släpper upp på blå och därifrån kommer en sidledspass till direktskott är jävligt svår att lyckas med när man kör samma samma i varje powerplay!!
{8384}: dåligt försvarsarbete bakom mål, de vänder oftast då de har puck o fastnar mellan Oik spelarna, pucktapp o mål, kunnat lagt den i rundeln innan
{8384}: ah nivån är då spec haha. Hoppas ågren anmäls efter om det va han som körde axeln i huvudet! Bra spelat idag kul å se. Man behövde inte vara nervös vid 4- 1😉
Spelade inte mer kan vara hjärnskakning. Obegripligt att det inte blir 5 +game där. Sedan är frågan ifall dom tog rätt spelare, sa ju först att det var Ågren.
Tror inte tobbe klev ner uran man spelade väl walfridsson istället.
{7639}: ah man ser inte misstagen längre nu. Passa bättre där. Jag ser iallafall ej. Var det finnen som åkte på den fula huvudtacklingen? Hängde inte riktigt med trodde det va enström eller var det någon annan tackling?