Mydar: Fast jag tycker att matchen mot Mora i två av tre perioder var Modos bästa på hela säsongen. Borta mot BIK var väl ingen kanoninsats, men med tanke på att de endast haft en enda förlust på hemmaplan på hela säsongen kan man inte säga att vi var trötta och dåliga då heller...
{5647}: Hmmm, det får mig att grunna hur många matcher som spelats hemma denna säsong.. Nu hooooppas jag verkligen på tre poäng ikväll, inte för att jag tycker illa om Timrå, bara det att de gör mer nytta hos Modo än hos Timrå och för att man ska få lite avstånd neråt
{7639}: Till hans försvar tar ju pucken allt annat än beräknad bana. Hur det nu kan vara en kant vid sargen efter bara några minuter? Gubbe nr 2 som åker bakom mål också kanske man kan fundera på vad han gör.
Ja vi måste kunna fortsätta med tålamod när vi dominerar i början och får 1-0. Onödigt att lämna över initiativet och släppa in dom så lätt, är ju inte Timrå som höjt farten utan vi som står stilla.
Domsjö: Knappast något nytt. Du har väl inte glömt att Susse och Skröder inte var ett fantastiskt poänggörande radarpar utan också enormt duktiga på att dra på sig utvisningar? Helst misconduct.
Tycker ändå vi börjar bra och trycker tillbaka Timrå och får 1-0 och hade bra med lägen utöver det. Sedan efter målet så står vi still i 2-3 byten och en konstig sargstuds ger Timrå 1-1. Efter det så tar Timrå över mer och mer ju längre perioden går.
Så illa att ge bort initiativet så enkelt, var ju inte så att Timrå behövde gasa på för att få 1-1.
Gavelo: Gör man som Janne och åker pulka istället för att åka skridskor åker man ofta ut.
Hedman är fan sämst i världen på att få ut pucken ur zon.
Är det inte dags att skeppa Eidstedt nu? Nu har ju AJ båda rollerna, annars hade det varit en idé att sportchefen skickat honom till Övik hockey så inte tränarna kan sätta in honom på isen. Hur en kille som ansågs platsa i SHL av många, inklusive HV71 fansen, kan vara så bedrövlig i HA är otroligt.