Rytter: Jag klacken är faktiskt osmaklig. Så illa trodde jag inte att det var fatt i Timrå. Det är oerhört sällan man hör en publik vara så äckliga mot en skadad spelare.
Domaren har hittills inte sagt att Timrå gjort en enda ens tveksam sal, medan han påpekat en fem sex gånger att modo varit bryskt.
Problemet är att han inte ska ha puck inte speciellt länge iaf, han ska precis som du säger vara ett ånglok och skjuta inte försöka fördela spelet för när han gör det är han sämre än medel i HA.
Monno: ja, men jag tycker att det skulle vara ännu tråkigare att han förmodligen avslutar sin karriär utbuad av rikspuckon i Timrå. Nu hejar jag på AIK.
Blake: Sitter och filosoferar en smula. Det inte utan att en känsla smyger sig på där jag undrar vilken utav de vi förlängt med som kommer gå ner sig nästa säsong. Aningen pessimistiskt kanske men föga förvånande att tanken poppar upp.
Webmaster: Pinsamt utspelade två matcher i rad, först Mora sen TIK. Klasskillnader mellan dessa lag och Modo, vi är allt annat än med här i den konkurrensen
Robin Ztorken L: var det inte du som har gnällt hela säsongen på att det är bara resultatet som räknas? Vinst och en uddamålsförlust är ju verkligen dåligt. Det kändes som om luften gick ur när almtuna gick ifrån.
{5647}: Modos spelare är rätt o slätt inkompetenta, svårare än så är det inte. Vi kan byta tränare men till vilken nytta? Dom är ju inte trollkarlar, förvandla gråsten till guld går naturligtvis inte. Nu handlar det om mycket god scouting, det är där problemet varit år efter år. Blivande sportchefen har ett stort jobb framför sig.
{5647}: Vi tog två poäng av sex, och var löjligt utspelade i båda fighterna Mora -TIK Tur vi tog två mot Mora dock, hur det nu gick till kan man ju undra?
Robin Ztorken L: du är ju experten. Du kan berätta. Enligt vad jag förstår handlar det om att göra flest mål, inte hur det ser ut. Timrå hade.oerhört många halvchanser, men rätt få riktigt kvalificerade. Vi har ett bättre försvarsspel nu.
Sedan finns det massor att jobba på. Vi har väldigt många bra juniorer under de som kommit fram. Tänk på att vi gick till j20 topp tio som allsvenskt lag och med klart mest juniorer i A-laget.
Eller: 24 va? Vi är ju 25 mål plus och löven får ju max vinna i OT för att vi ska kvala. Så dom kan bara gå plus 1. Fast vet inte vad som räknas om samma poäng och målskillnad? Vi kanske måste förlora med 26 mål?
Ja det ska mycket till för att vi ska kvala. Ska vara om Bjurö får stå då... ;-P
Själv är jag i mitt tycke väldigt stor nu. Grattis till en ny säsong i HA. Mitt tips ang. er slog in... däremot Timrås sket sig rejält.... men det skiter väl ni i... vi syns o hörs nästa år.
{5647}: Helt klart finns det potential, tänker främst på junisarna då. Men nu måste det vända nån gång annars kan det sluta illa. Tkr juniorerna skött sig bra ändå ,det är inte så förbannat lätt att gå in som tonåring och dominera i en förening som sluttat utför. I mina ögon så är det de etablerade spelarna som får mitt svarta öga, tänker då givetvis på föregående säsonger också.
Rytter: släpp det bara. Vissa kan inte reglerna i hockey, den tar i huvudet. Håller med dig. Men vad ska ni göra åt det nu? Ni fick 5 min PP, ni hade en jättechans där. Men ni tog ej tog ej tillvara på den. Det kan varken domaren eller Timrå rå för. Lovar att ni får en chans till revansch nästa år.