Matchdags igen och derby då!! Nu hoppas jag vi kan tvåla dit timrå igen inför fullsatt Fjällräven. Hoppas på en skön stämning med ett jäkla drag! Tysta dahlen och timrå för en stund! Ser gärna tvillingarna visar brorsan vart skåpet skall stå. Hoppas på en första femman som fortsatt tvålar på, andra femmor som även gör poäng, bra special teams, bra defensiv och offensiv. Eller vafan räckee ju bara att vi knäcker timjå igen! Goooo modo nu krigar vi på och visar att det är våran hemmaborg!!😀😀😀
{8384}: Hoppas ni har god öl. Dessvärre så möter ni ju en av seriens bästa bortalag så hade inte haft stora förväntningar ;).Skämt åsido, Lycka till! Hoppas på en bra match och en jämn dessutom då den förra matchen var vi helt jävla utspelade.... :)
Ska för första gången ta med grabben på hockey idag, kan man ta med barnvagnen in på FC? Ska bo på hotell och vill helst inte bära han hela vägen från hotellet😂 Hittar ingen info om det på modos hemsida
dBrobban: Har ett vagt minne av jag sett barnvagnar på FC. Tycker det skulle vara väldigt konstigt om man inte fick ta med dem, däremot skulle jag vara på plats i god tid för man kanske inte får ställa dem varsomhelst.
{5647}: Jo man anade det när du skrev att du skulle gå i mellandagarna. Tänkte gå men har en segersvit som måste hållas så bra att du förvarna. Å andra sidan har dina förluster kommit på bortaplan så de kan så att din streak bara gäller där.
Så dåligt av både häggström o hedman. Med 1 spelare kvar vid mål behöver han inte störta ut. Och om hedman drar iväg får ju hägga se till o ta spelaren på mål
Gavelo: Rätt jämt faktiskt. De leder skotten tack vare två pp. Alla tre utvisningarna är billiga, men kanske den sista felaktig. Dock skulle vi haft ett pp till när de brottade ned Enström.
Gavelo: svårbedömt. Vi bjuder på en hel del. Skapar en hel del, men började lite segt. Sen långa timråperioder pga utv. och mellan olika lags perioder så skapas lägen åt båda håll i kombination med lite bjudningar o felbeslut.
{5647}: var en tripping också. Men skönt att vi har bra special teams nu. Känns som vi missa markeringenvid första målet. Men visst fanns gjorde linus en sjukt nice räddninf i slutet med handsken?
Donald: ja gäller hålla nere antalet utv Tik är Br där och vi backar hem för mycket, antar de inte vill checka mot Dahlén då de riskerar tappa en man, men Tik är bra
Gavelo: nu ska man inte säga att timrå får lätta mål då vi bjuder dem på mål. Men sitter väl lite i deras press att vi bjuder på dem. Men jag får lite känsla av att timrå vinner denna. O där 1-3 o nu blev det jättejobbigt. Urk.