1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480360 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Tingsryd 2020-03-04

« · 2042892 · » Till forumet


Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
KB65: Det betalade ju KIK-supportrarna tillbaka omgående. Torde vara lagt på is den händelsen om jag får gissa.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoseGonzales: Vinnaren i allsvenska finalen som eventuellt ställs mot Oskars kommer få stor fördel och bra chans. Men mot LIF blir det inte sju lätta matcher.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoseGonzales: Tror att det blir runt 400 för vardera. Eller hoppas på det iallafall🤣
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Monno: Nån får påminna KIK om den där bussen som Timråiterna hade sönder i höstas. Borde ge lite tändvätska.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoakimE: Det får vi verkligen hoppas. Det laget som förlorar får se till att vinna mot laget i slutspelsserien och gå upp den vägen. Ska man vara ärlig så ska löven och Modo upp i år.

Hoppas inte lagen ger bortafansen för mycket biljetter nu bara, ska vara överlägsen majoritet hemmafans nu i denna serie!
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Rytter: Kul att se grannens grabbar Norlinder och LP komma in och verkligen göra avtryck.
Norris är ju så satans giftig offensivt så man sitter ju bara och gapar. Märktes dock att flåset inte är det bästa ännu, då han försvann i slutet av matchen.
Spelar LP som idag går han före From enligt mig. Den sistnämnde är snabb och skicklig men sprider på tok för mycket puckar.
LP såg ut att ha blivit rejält mycket snabbare under året, det som varit hans akilleshäl.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Woody: haha. jaja.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Rytter: Dessvärre är Olofsson och framförallt Rosdahl helt värdelösa. Sätt dem med Häggström och ge dem 8 minuters speltid per match.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Djuunaz: Detsamma. Vi ses snart. Skönt att möta ett lag som i princip inte kan vinna mot Timrå. Lite som barnlotteriet på Grönan - vinst varje gång.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoseGonzales: kommer bli ett jävla tempo denna serie, hoppas båda lagen spelar sin bästa hockey och att det allra bästa laget får chansen att krossa shl laget.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JonteD: Bisterfinnen är bara nedtränad....Ove Molin har lovat att skjutsa oss från Gävle till Karlstad i oktober. Blir en korvbricka på vägen.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Grattis till 3 poäng. Välkommen till Umeå på tisdag så ger vi hela hockey-Sverige matchserien dom vill ha. Tycker synd om SHL som kommer ligga i skymundan nästa vecka!
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Rytter:

Positivt är att JJ:s form är stigande. Tycker han ser mycket rappare ut i åkningen och vändningarna vi behöver honom i toppform inför slutspelet.

Tycker benen ser lättare ut på många, t.ex fjärdekedjan har riktigt bra fart jämfört med för 1 månad sedan. Björka ser också rappare ut.

Björklund passar bra med jellvert och LP. Frågan är ifall from är skadad eller petad, isf blir LP en liten joker att stoppa in där. Frågan är om åhström kan komma tillbaka till oss nu, han skulle också kunna vara en joker i tredje.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Sputnik: chansen finns definitivt om vi förlorar, ett Kik som inte har något att spela för, blir en betydligt tuffar match för oss
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
dempa: Sen Västerås som vi haft svårt mot hela säsongen. 😬
Men grattis till 2:a platsen. 👍
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Sputnik:

Ni kan väl diskutera Timrå-löven i er bok och vilka spelare som var jätte jättedumma.

Helt ärligt vi bryr oss inte, vi firar våra 3p.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Tikkare: nej nu får ni skärpa er och ha lite högre mål. Vi piskar björkis, ni piskar björkis + resten så hoppas jag att vi piskar oskarshamn och leksand och möts i shl final nästa vår.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Monno: Även om vi vinner och ni förlorar så är det för många mål att ta igen. Så grattis till andraplatsen och kanske vi möts igen om ett par veckor.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Sputnik: jag är INTE avundsjuk på er som får ta er an alltid svåra BIK och ett sjukt hett SSK bland annat.. huuva
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
bisterfinnen: mål av Åhström ikväll, får vi hem honom nu till slutspelet
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
S-vikaren: Tror inte heller vi förlorar. Om inte annat lär 1a kedjan vara taggad som fan för att JJ ska få 2 poäng.
Hans 3e poäng idag går ju dock att ifrågasätta. Får se om han får behålla den?
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Tarasov: haha Modo har huggit ner många drakar och gamla sanningar i år.
Men du vet ju att det kommer låta likadant nästa gång vi torskar ;)

Men det gör IINGET för idag får vi vara glad!!😁
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Monno:

Skönt att Dahlén inte har tambellinis sikte för då hade det varit kvitterat. Nästan svårare att missa den där än att sätta den, skjuter mitt i målet efter isen.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
S-vikaren:

1 pinne räcker gott på fredag
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
S-vikaren: Inte en chans att ni tappar alla 3 poäng nu. Den målskillnaden ni har kommer vi aldrig ta igen på en match heller. Nu väntar ett ovisst mellankval för vår del där det lär bli ett getingbo.

Modo vs Björklöven är vidöppen på förhand.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Sputnik: Om det stämmer så håller jag med, avskyr filmningar vem som än gör det. Min känsla var att det var en lövenklubba
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Men lite synd om snuttis att han inte fick bli hjälte. Det var ju så nära. Nu blir det oboy å bulla och godnattsaga av mammis istället. Inte helt fel det heller. Han slipper ju de dumma nhl-isarna.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
roger_sundsvall: Har ni haft fri bira i TIK boken ikväll eller har du bara allmänt svårt att bete dig?
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Monno: Varför skulle vi förlora? Karlskoga har inget att spela för och vill inte möta Modo i play off. Inte Cannata heller.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Monno: ja de har ju dessvärre redan slutat näst sist, inget vidare. hoppas det inte blir repris på almtuna..
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
karlskoga är målglada👍👍
o vi vinner
o ni ser ut som
10st FÅGELHOLKAR
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoseGonzales: Njae trodde det med. Men sen såg jag närbilderna och Weigel känner att han får kontakt från Timråspelare i ansiktet och får likt Barcaspelarna reaktion direkt.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
dempa: TIK lär köra över Kristanstad något kopiöst.
Skulle inte alls våga påstå att det räcker vid förlust.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Tikkare: Det ser jag fram emot 👍🏼
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
bisterfinnen: vi spöar skiten ur er då ni blivit utslagna av Löven.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Sputnik: Tycker det ser ut som en lövenklubba han får i ansiktet? Får man en klubba i ansiktet så är det klart man reagerar sedan är det inte hans fel att domaren tar den på egen klubba i första läget!
Kommentera


Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Monno: som jag tolkade det kan vi kanske torska med nån puck? +12 i målskillnad för oss och 3p före
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Woody: haha arg? Ni kunde inte slå björklövens b-lag. Ha kul i play off serien lillebror
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
grinar ej
lågt som hockeyspelare att göra så

grattis till 2.a plats..lycka till
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
NuMo: härligt och ett tack till Löven som visade karaktär, tar tillbaka ev anklagelser
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
JoseGonzales: Nä så äre men ni bör ta Weigl i örat... Jag har lackat på egna spelare som förstärker själv. Det hör inte hemma i ishockey.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Tikkare: Du kanske får dela snuttis med Dallis?
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
bisterfinnen: vilken underbar kväll!! Nu har vi krigat tills oss en trepoängsledning med jäkla målskillnad! Fyfanva underbart!! Och vilken jäkla räddning av cannata! Wow! Pinsamt dock att de ångra utvisningen! Får de ens göra det??? Då vill jag ha tbx torps. Världens solklaraste felaktiga jag någonsin sett. Men skit i det fyfan va underbart!! Är vi bara skärpta nästa match och kämpar skall vi ta detta!!!😀😀😀 fyfan va skönt å va Modoit😍😍

Å dahlen får dra hem till snuttefilten😉😉
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Tikkare:

Jasså, hade vi?
Kommentera


Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Tikkare: Lika bra att det blir princesstårta med mamma ikväll kan jag tycka.
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
weigel..pinsamt
de där va lågt
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Sputnik: Ni kan inte ens slå björklövens B-lag i år..
Kommentera

Sv: Modo - Tingsryd 2020-03-04
Modofansen: Löven är livrädda att möta oss
Löven: Hold my beer

Drömfinal på tisdag. Kommer bli något alldeles extra, väl mött 😊
Kommentera

« · 2042892 · »