1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

478919 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Västervik

« · 1913508 · » Till forumet


Sv: Modo - Västervik
J F K: ni har marginalerna med er. Tänker på den komiska kokkonen i Bofors senast och nu missad solklar straff och sen 4-2 i bytet efter :)
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
hk: bland det skönaste i år tycker jag är att det finns mer av en lugnhet i passningsspelet och att det är försök till adress i de flesta pucksläpp
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
hk: Jag tycker att vi är bättre än VIK ikväll. De chanser de fått är rätt mycket på vårt slarv, medan vi skapar mycket tack vare passningsspelet.

Enströms pausfint är ju bara hoxkeygodis:)
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Ben Perrault: Han har bara dålig koll, skönt att vi är effektiva!
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Robin Ztorken L:
Robin Z 💕💕 Victor Öhman
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Petosöjä: yessss fan vad viktigt. Kul att öhman får göra med😀
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Petosöjä: lyser igenom kommentatorn att han håller på Västervik
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: Jag föredrar den här anfallshockeyn med högt tempo framför defensiv kontringshockey alla dagar i veckan!
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: klart det är kul att det går bra poängmässigt för modo och man är skitglad för det. Men vi kan ju inte stanna och vara nöjd där. Vi böe ju hålla upp och vilja förbättras hela tiden. Bra å se och förbättra innan man tappar. Vi har ju sett föregående år hur vi kan tappa. Men det är bra kämpat av dem
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: Så är det. Jag är som nöjdast när det går som sämst. En s.k. motgångssupporter.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Dessa förbannade utvisningar...
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: Ge mig ett bra uppspel och jag är tacksam :)
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Heyerdal: Vi får se med tiden men tror inte att vi kommer bli sämre å sämre för varje match och tillslut bli ett bottenlag. Nej nej.

Är folk blinda? Vi ligger tvåa i tabellen och har två matcher mindre spelade än ettan. Ändå är inte folk nöjda? Vi hamnade på tionde plats förra säsongen kom ihåg det. VISA LITE TACKSAMHET OCH POSITIVITET. Sluta gnäll för h-vete.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Robin Ztorken L: Tror det är så enkelt att man känner sig lite för stor/bekväm för att jobba det lilla sista. Bara tur att vi leder.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Robin Ztorken L: känns som modo tappat lite av spelet på senaste matcher. Eller är det att man börja vänja sig med spelet? Känns jäkligt skönt att vi haft lite medstuds några matcher iallafall
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: känns inte bra att vi bjuder in vvik medioker period av Modo o riktigt tungt med ett sånt mål i slutminuterna tycker vi blir sämre o sämre för varje match...
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Vi får räkna med något eller några kontringsmål per match, men antalet snabba uppspel med utdelning kommer förhoppningsvis även i fortsättningen att vara fler än målen bakåt i dessa lägen.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Monno: Västervik är det bättre laget efter 40 minter!
Tur vi har Hanses, stolpar och ribba med oss...

Detta är en riktigt dåligt genomförd match hittills från oss och som vi ska vara glada att vi leder efter två perioder.
Hoppas att Björnen ryter i omklädningsrummet nu!
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
hk: Känns lite som att vi är lite överallt och ingenstans. Hoppas på en riktigt bra tredje där dom visar att vi är det bättre laget. Johan Eriksson har varit bra idag tror att han kommer studsa tillbaka den här säsongen.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: Modo är lika dåliga som förra matchen. Kommer inte hålla på sikt. Modo har haft mer kvalite i avsluten än Västervik. Det gör att Modo leder,

Mingoia spelar knappast i Västervik nästa säsong.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
hk: håller med dig fullt ut, känns som vi kunnat haft full kontroll på denna match så hoppas inte vi slarvar bort den. Vet att man inte kan vinna jämt. Men varje poäng är viktig märkte vi förra året
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: Sömnig match och spelet funkar dåligt, hoppas på upprykning inför tredje.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Fan va onödigt
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K: Karla är fantastiskt duktig på täcka skott. Antar att det lönar sig att ha lite känsla även där.

Snacka om onödigt mål... Vi är fortsatt lite för slarviga.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K:
De verkar missat på Johan E och Hagelin.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: Hmm. Det där med påläst om modospelarna så undrar jag när Johan Ericsson blev leftare och Victor Öhman rightare. Skitsamma...
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: haha gillar när kameran inte ens hinner med spelet, nu får kameramannen sluta smaska bulle
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: fan va snyggt😀
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: Hagelin! Skönt!
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Tur vi har hanses
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Robin Ztorken L: Kan ha varit offside i målgården på det målet. VIK-spelaren åker ju faktiskt in i Hanses...
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Tarasov: Till och med # 12 är bättre han växer match för match!
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: ja o de två som stod framför Hanses o stirrade ner i hörnet då passningen kom o ett kanonläge för vvik där måste de titta sig runt
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: Växlade till Hockeykanalen. Lövens sportchef är allt annat än klädsamt ödmjuk...
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K: tycker han är pro Modo.
Lite underton att Modo är bättre.
Men men. Kanske söker fel..
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
modomille: synd på utv har vi missflyt nu så får vvik häng o nya krafter som sagt för många fina lägen vi släppt till o tur Hanses varit alert ikväll
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: Bättre passningar idag och mindre slarv. Men vi har ibland gått för många på en spelare och då har en Västervikare dykt upp som gubben i lådan. Men helt klart godkänt.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K: håller med, sen kan han alla namn, så har nog läst på lite
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Turpendeln är fortsatt åt Modos håll.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Ben Perrault: ah släpper till lite mycket kan straffa sig tillslut. Men vafan nu sändning och match skum haha. Billig sista utvisning. Mest rörigt slut i allt^^ haha
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K: Hanses har slutit kontrakt med djävulen.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Ben Perrault: Jo, det började framförallt I matchen mot BIK.

jag gillar kommentatorn jag. Han låter inte så förbaskat partisk som många andra är. Lite seg kanske, men det kan jag köpa.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
wolper: lite oroväckande dock att man släpper till så mycket bakåt
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K: Ja, kanske det.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Hälge: Sedan Lennart Sundwall slutade heter det inte radio Västernorrland längre. det heter radio Sundsvall.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
J F K:
Tyckte mig se att Hagge grävde fram och JJ slog passen, men de verkar lagt JE ist för Hagge.
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Gavelo: Det här hittade jag på twitter:

"Det är de lokala stationerna som fattar beslut gällande webbsändningar av matcher i hockeyallsvenskan. Så när det gäller Modo får du kontakta @P4vn".
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Yesss!!! Haha spännande mål^^
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Gavelo: Får ju inte ens in radiosporten via weben. Det kanske inte är någon radiosport på sr ikväll?
Kommentera

Sv: Modo - Västervik
Gavelo: lyssnade på en sådan sändning med förra året. Störigt när de ändå har folk där. Fan känns som hanses vaknat till rejält nu
Kommentera

« · 1913508 · »