{8384}: Kan någon förklara varför tränarna vill att Svenningsson ska åka ned till eget mål där? Tänk om han stannat på "sin" back. Då hade det inte blivit mål.
Gavelo: Jo, Svenningsson som vänsterforward skulle I vilket annat lag med en riktig coach stannat på sin back. Då hade de inte ens kunnat passa backen som sedan gjorde mål. Svenningsson - och det är inte hans fel att han kommer fullständigt fel för han följer bara idiotiska order- kommer på halvdistans.
{6870}: jag skulle nog säga att lägg alla pengar glader har på en tränare men NÅN ENDA idé! Hur i hela helvetet kan man ställa upp med klubborna utåt i pp??? Kommer inte Styf ihåg vart karla stod och bombade in puckar ifjol? Om han inte minns så kan jag berätta att han ska stå i vänster cirkel i pp och SKJUTA!
Markus1212: Ja jag håller med men lägger till att dom bör lägga hälften på en ny sportchef!! Jag är nog ensam men nog fan kändes det tryggare med Sundlöv.
Varför i hela h-vete sätter man Karla på högerkanten i PP? Hjärndött! Han kan ju inte skjuta direktskott där, han och Rockwood borde ju byta plats. Det behöver man ju inte vara tränare för att se.. Det är ju inkompetent!
Det är oroväckande när enkla passningar utan uppvaktning landar 2 meter fel. Det är verkligen usel skärpa och ett tecken pä att spelarna inte vet vad de ska göra. Våra backar är så otrygga att de tvekar invarje uppspel vilket skapar oerhört lågt tempo och otakt i allt. Nä, det här ser riktigt illa ut. Harald har helt rätt när han säger att det inte duger på den här nivån.