Dawidovski: Antagligen vet du inte vad en förteelse är, vilket ursäkätar dig från allt som du säger. Eller så är du bara dum, vilket får oss andra att döma dig utifrån de parametrar du erbjuder.
Dawidovski: Salo överdriver kanske fallet, men det gör alla spelare. Onödig beröring av Steen(?) och solklar utvisning. Fan att man som TIKare ska behöva säga sånt här i Modoboken av alla böcker.
Salle: Ditt inlägg följde med de andra i "meningslösa inägg.", Inte mycket att kräva att få en förklaring för, snarare tvärtom. Ni borde veta att vi skyddar våra egna snarare och att ni har en fördel i debatter mort andra lag i stället. Men ok. Varför inte skita i det?
Dawidovski: Det var inte Ryhed som tog den utvisningen. Det var er fd storspelare Mathias Johansson som troligen studerat Souray tidigare under matchen.
scim: Skydda målvakten från att bli skymd av sedin, som om inte chara långtidsskadat sedin, hade åkt rakt på Gerber och skymt honom och kanske gett Gerber en och annan tjyvsmäll. Man måste hjälpa målvakten om det står nån spelare och skymmer/irriterar honom.
Det får plats mycket matchprogram i två hockeytrunkar, men eftersom jag inte såg något överhuvudtaget från min position så antar jag att det totalt handlade om ett 10-tal, eller som Strömberg säger "En hagelstorm".
Dawidovski: Men snälla rara Dawidovski. Detta ämnet har redan blivit bortmodererat till största delen och du fattade inte den subtila vinken då, så nu skriver jag det så enkelt jag kan.
Försökte ta en bild på hur roligt det såg ut när alla flaggor hamnade på samma ställe i förra hemmamatchen, men det blev inte så bra. Här är i alla fall resultatet: