Imorgon hoppas jag att Luleå avpolleteras för gott.
Jag ligger illa till, tycker jag själv, när jag sa till Knas att om inte Modo går vidare från Kvarten el. att TIK inte klarar kvalet, så slule jag aldrig se en hockeymatch igen!
rådbjer: Du kan aldrig veta vad jag vet, jag vet mycket jag om många här på HS!
Är den störste snokaren av oss alla här på HS och har koll på allt och alla även dig rådbjer! Har även hittat Kamillas egna lilla hemsida där jag varit och snokat!
Om ca: 45 min så lägger jag ut en sk gästkrönika på TIK031´s gb och det är en överraskning som ni inte bör missa! Håll er vaken, länk som följer! Nä nu äre NHL match 3:e perioden NYR-Detroit..3-3 inför den sista!
knas: Samvete har jag men inte nu! Hur ska jag fixa att aldrig se hockey nå mer? Men JAG är inte orolig jag litar på mitt TIK o Modo, dom har (nästan :) ) aldrig svikit mig förr!
mike: En stor snok har du men du skulle aldrig känna igen mig i ladan! :) Nästa gång ska jag försöka ställa mig bredvid dig, jag vet vem DU är! :))
Kamilla: Var rätt jobbigt faktiskt man fick liksom avbryta HS surfen och byta sida och sånt är både krångligt och svårt för en HS narkoman som mig! Du är duktig på att rita och teckna iaf, mycket fina motiv.
rådbjer: Du vet väl att det det enda som fortsätter att växa på en människa livet ut är både näsan och öronen! Och visst är det så att alla känner och vet vem apan är och apan känner ingen!
Personligen drack jag medhavd sportdryck i spelavbrotten och i pauserna, sjöng, skrek och tjoade till MoDos trevliga spel samt att gjorde små analyser av matchsituationer tillsammans med de som stod i närheten. Det var trevligt.
Jag sjunger heller aldrig med i ramsan "kom igen MoDo, kom igen", då jag tycker att den är så totalt värdelös. Det finns inget som låter deppigare än den.
Nu ligger den ute den nya storsäljaren: "Tankar rakt ut från Friscos såkallade hjärna !" En riktig höjdare måste jag tillstå! Länk som följer... Matchen slutade 4-3 till Detroit och NYR får det svårare och svårare att nå Stanley Cup slutspelet!
Kamilla: Inte växer väl fötterna? Kan jag väl aldrig tänka mig! Näsan och öronen det är vad som skjuter ut hela livet! Ja iofs så har jag också börjat att växa upp genom håret också,hmmm konstigt!
Yepp nu är Frisco våran egendom! Han konverterade till fullständig TIK:are iom hans stora träff med den allsmäktige guden nere i Götet! Ni är lurade allihopa!
Förresten så gör jag smygreklam för eran beundrarklubb nu och kräver att få bli hedersmedlem!
Frisco är den banbrytande personen som sammanför TIK o Modo, precis som jag förordar. 2 lag som är som syskon, en riktig hatkärlek som man inte vill vara utan.
2 hockeylag som som spelar fartfylld hockey som man gillar att se! El. hur L.J??? :)))
Sno inte vår Frisco! Jag har också träffat gud, men jag är inte TIKare för det...
Hedersmedlem vet jag inte om man kan bli. Vi har funderat på att ha en liten klubbenfanclub, där man betalar in typ 20:- om året till vårt pg och så får man ett nyhetsbrev lite nu och då samt en inbjudan till en middag med klubben en gång om året. Men det blir nog inte av.
Jag ligger illa till, tycker jag själv, när jag sa till Knas att om inte Modo går vidare från Kvarten el. att TIK inte klarar kvalet, så slule jag aldrig se en hockeymatch igen!
Usch hur kan man säga så????