1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 528474 inlägg · 4121 ämnen

Modotifo support

Modotifo support
vad tyckte alla modoiter som samlats i swedbank om Tifot vi hade jobbat med i 3 dar???

Mvh: Niklas Ekman//MTS

Sv: Modotifo support
MoDo_Ekman:

Jag stod under flaggan och såg därför inget, men att döma av ÖA's Hägglund var det kanonbra.

Jag hoppas det kommer en film så småningom. Man vill ju liksom ha någon valuta för stålarna man lägger i hatten när ni samlar.

Sen vill jag också passa på att berömma er för inställningen och engagemang. Fortsätt, fortsätt, fortsätt - det skulle bli mycket ttråkigare utan ert jobb.

Vågen rullar...

MoDo_Ekman: Finns det bilder/film på't? Jag stod själv på ståplats och såg inte.

MoDo_Ekman: Tifot såg jävligt fint ut från tv-soffan. Stämningen var dessutom bra, mycket bra. Härligt ös mest hela tiden. Fortsätt så.

Modo_ekman:
man tackar för det:D:D det kommer upp både film å bilder så småning om:D:D jag å martin bor i gävle/stockholm så det bli väll planering nu:D det kommer mera:D:D jag är ju där å då blire mer tryck på läktaren, vi tackar för all vi får in på matcherna, vi behöver de:DD
hade bra mvh: Niklas Ekman MTS

Modo_ekman: Det finns både bilder å film som kommer upp under veckan:D:D hade bra mvh:Ekman MTS

Modo_Ekman: det låter kanon:D:D jag filmade vårt premiertifo å det såg så jäves bra ut, vi forstsätter så å klacken var bra å kommer att bli bättre:D:D
hade bra:P

MVH: EKman MTS

Poffa: undra om de kommer upp nå film å bilder:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D mvh Poffa XC90T5DABC

MoDo_Ekman: Blir det något arrangemang den 7:e mot Saik? Det är läge för storpublik då, förhoppningsvis blir det fullsatt.

Poffa:

Har de någon måltuta i år eller?

knaskamilla: Hade inte Galenskaparna i En himla massa program en historisk karaktär som hette Mor Tuta?

Poffa: omg palla ffs

Paddan:

Men inte har väl Mor Tuta tid att gå på hockey?

knaskamilla: appropå måltuta, var det ngn som inte blev sjövild och skrek halsen av sig vid det enda målet i torsdags som kan berätta om vi hade ngn måltuta i SBA? den båt-tutan som infade om Modos närvaro på uppvärmningen lät ju sjukt cool.

knaskamilla: Kanske inte, hon har nog fullt sjå att hålla efter Far Luta tror jag.

« · 752760