audiblegiraffe: "Kent Forsberg var inte nöjd med matchen senast och har aviserat förändringar" Hmm, har de fått byta vilken fot de kliver in på isen först med, eller?
Tycker det är dags att Kent börjar testa lite andra formationer än att envist fortsätta med att köra Salle, Svarten och Foppa. Visst är kontinuitet bra. Det ser bra ut på papper, men funkar det i realiteten?
Typ "buuuuuuuuuuuu"? ;) De verkar inte ha bestämt sig för hur man uttalar Zakkes namn än, för övrigt. Fast han har visst hållit MoDo kvar i matchen, där ser man. Kul för Zakke! (Att det går bra, alltså, inte att han ensam räddar laget...)
Salle: Låter som att bisittaren sitter oerhört nära mikrofonen medan det verkar vara så att han som är huvudkommentator sitter långt ifrån mikrofonen. Eller så har han bara sliten röst...
Enligt hockeyligans Hockey Live startade matchn 15.00. Nån som vet hur det gick? Frågar också om nån vet hur det gick mellan Modo och Timrå i gårdagens J18-match.
Äsch. Jag länkade ju till en som fanns på en sida på nätet. Jag jobbar, inte har jag väl tid att spara hem och förminska och lägga upp någon annanstans, heller!
Hossa Hossa.
1-0.