Berka: Jag tycker han återigen var bra, han är en sann hockeyälskare. Det är nog du som måste putsa upp dina glasögon så även du kan se sambanden mellan virus kommentarer och skeendet på isen.
Den andre lirarn ger jag dock inte mycket för, han är en sliskig rackare som blir imponerad av 2 pass i rad eller en lite tryckare nånstans.
Berka: Dagens känga går till hans virus lindberg som varken kan komentera hockey eller snacka om vettiga saker under matchen!! Fy va du e dålig å full av skit! avgå!
Att sätta en stämpel på en dålig förlorare är ganska lätt som vi alla säkert vet. Men är man en bra vinnare genom att bomba motstådarlagets GB med en massa omogna inlägg...
Jag tror alla MODOiter kan skriva under på att vi inte bjöd upp på någon kamp i år.. Så visa lite stolthet om du är Timråit och kom med relevanta inlägg!
Hälge: På något sätt så har den senaste halvtimmen, om än med ovanligt hög nivå jämfört med tidigare "holmgångar", bevisat för mig varför det sällan är särskilt intressant att läsa våra gästböcker under möten våra lag emellan.
nixXz: Jag förstår att det där med syskonskap är ett förvirrande fenomen för er TIK:are, då syskon som skaffar avkomma är normen. Tro mig, syskonskap är inte fullt så flexibelt i resten av världen.
nixXz: Er framtid är Sanny till Schweiz Halh till den som betalar mest kokkos framtid är bara inte i tik KK dito Jonte varsomhelst bara inte tik Regin NHL Hur många har jag glömt?
Och den som fick dit ovan nämnda han horade till den som betalade bäst så er framtid ska bli intressant. Men min känsla om er framtid är bra.
fighter: Jag är absolut igen dålig förlorare.. MODO har spelat ruskigt dåligt i denna kvartsfinal (Ni går helt klart välförtjänt vidare) och för det andra så tror inte jag ni höll på MODO i fjol?
nixXz: Ni kommer alltid vara vår lillebror.. ni har inte spelat tillräckligt länge i högsta ligan å ni har heller inget guld, inte ens finalspel så ni får allt finna er i att vara lillebror framöver oxå
spAps: du kan snacka historia hur mycket du vill för det är det enda du kan leva på,vi spelar kvartfinal nu och vi pissar på svenska mästarna det känns helt ok oavsett om ni far iväg in i drömmarnas värld.
Inget att säga något om, vi torskade mot ett bättre lag och varför det var så vill jag gärna veta då vi har kapacitet att vara bättre.