Ja, det är som om hela världen är en enda stor konspiration mot de stackarna. Hoppas de lugnar ner sig snart, annars kommer halva bunten att dö av förhöjt blodtrykco ch andra halvan kommer att simma bland sillarna sedan de i ren desperation dränkt sina sorger.
Nu trodde jag du pratade om någonting som skrevs på andra forum där vi båda håller till och inte om modohockey.se. Se där vad lite ouppmärksamhet kan göra.
knaskamilla: Så borde det vara. När jag in för att läsa i forumet var det tomt. Sedan fanns trådarna där. Nu är det tomt igen förutom ett nyinsatt inlägg.
Paddan: Tror nog inte att man behöver oroa sig för nyheter och sådant. Brukligt är att man tar en daglig backupkopia på sajten för att täcka upp sådana här internetkatastrofer.
Nu händer det grejer. Plötsligt medans jag var inloggad så blev jag en Spud! Men som den ärliga och rättfärdiga person jag är så blev det bara ett inlägg med min nya alias som pseudo-Spud.
Undrar varför t.ex. jag, Per, Björn och Frisco inte blivit några andra eller blivits av några andra på forumet? Kan det vara Pers superbästighet som smittat av sig till mig m.fl.?
Äh. Jag ringde Proventek. De hade inte lyckats återskapa det som händer när folk loggas in på fel nick, så de visste inte vad det beror på. Jag föreslog att de skulle stänga ner sidan på en gång i stället för att sitta och klura på vad felet kan vara, och han höll med om att det var en bra idé. Han skulle ringa Fredrik nu, sa han.
Ja, men det är väl Proventek som gör sidan tack vare (p.g.a.) den där Bj...jag menar, Anders Källström. Eller också finns det för lite konkurrens på lokal nivå? Sjukt, i vilket fall som helst, att de sitter och ägnar sig åt att försöka återskapa problemet med forumet tillgängligt för alla, när problemet innebär att folk kan komma åt andras personuppgifter...
knaskamilla: Kul kille den där spud också. Trodde han att det skulle vara till hans åsikts fördel, att inte stänga forumet alltså, att när han blir inloggad i någon annans namn, skriva inlägg och ändra uppgifter? Vilken lirare...
Menar du att han skrev länkat inlägg med vetskapen om att han var du, och försökte låtsas som att du hade skrivit det? Isf är han ju dummare än man hade trott tidigare!
När jag tänker efter sa han på Proventek att de skulle stänga ner inloggningen ifall de skulle stänga ner något, inte sidan eller forumet. Tror jag? Hmm... Nåväl. Märks väl.
...och man kan konstatera att Tony på Proventek inte alls fattade vad jag pratade om när jag sa att de inte kan låta folk ha möjligheten att kolla andras personuppgifter under tiden de undersöker varför den möjligheten finns. Suck! Hur svårt kan det vara att bara stänga ner forumet/sidan??
Fast lite kul - som det ser ut nu kan Spud föra en diskussion med sig själv fast ha typ sex olika åsikter i diskussionen utan att behöva anstränga sig.
Nog för att ingen varit mig än (vad jag vet), men jag följde ditt exempel. Ganska kul att det står "du måste fylla i en adress", men det räcker med ett endaste tecken i adressraden för att det ska gå igenom. Bombsäker registrering... *skakar på huvudet*
Spud roar sig alltså med att ändra informationen som man har lagt in. Moget... Borde man väl kanske meddela till de ansvariga, typ Martin eller Fredrik. Att maila det till Proventek är onödigt. De fattar det ändå inte.