Cyklob: Som det blivit nu så hade jag inte klagat på Bjurling. Han har storleken och man vet vad man får. Men samtidigt så borde väl ändå Horava ha koll på målvakterna där nere.
Sedan så kan man väl hoppas på att det inte kommer vara samma virriga försvarsspel kommande säsong vilket lär underlätta för vilket målvakt det än blir.
Låter ju nästan som om Modo funderar på en PP back plus eventuellt en utvecklingsbar ung sak. Det kan meföra en ganska bra bredd där.
Cyklob: Jag vet inte vad man skall tro då jag inte sett eller läst något om killen och statistik från olika ligor och olika lag egentligen bara gör att man får huvudbry då man försöker analysera dem då dessa inte är något facit.
Men på förhand så känns det som om man nog hade förväntat sig något som kändes bättre än så här. Undra hur många målvakter de egentligen fått nej av i jakten på målvakt.
qwertas: Om Hasse skall ordna en intervju med en som inte har svenska eller engelska som huvudspråk så tror jag att jag klarar mig utan den intervjun.
Se till att kompa ut nu patrik.
Wayne Gresky: Dämn it! Jag får ju mail med nyheter lite före de presenteras på hemsidan och nu sitter man ju på helspänn. Varje gång det plonkar till ett meddelande att mailboxen fylls på, vilket sker ofta för min del, så tänds hoppet för att sedan brutalt släckas när man ser att det handlar om något jobbrelaterat.
Ååååh, jag blir tokig! TOKIG!!1
hellge: Problemet är väl att i Tjeckien så har man väl någonstans runt 6 % i skatt och sådana där bryr sig väl mer om vad som kommer in på kontot efter skatten dragits.
Modo har på sin hemsida en ruskig banner som upplyser alla att man kan beställa årskort till och med 15 maj nu. (Kanske varit uppe ett tag men jag har inte sett den) Så nu börjar jag tro att de verkligen tycker att det här förvärvet som skall presenteras idag är en riktig höjdare.
Ja, jag blir lite mörkrädd när jag ser uppställningen så där. Lönerna för Krizan, Warg, Yetman, Ulmer, Wernblom, Hedin etc måste ju omsättas i några toppnamn, annars är vi ju rökta. Det är några hängskallar kvar i det där gänget...
Bra målvakt + back som älskar att tackla och grisa + back som inte är rädd för att skjuta + två forwards som inte är så jävla mesiga i powerplay!