Nikki: Av väldigt blandad kvalitet. :-)
En är en person som har bra koll på vad som sker i MODO. De två övriga är sådana som, mig veterligt, inte har några kanaler in i klubben. Därför som jag är så skeptisk till dessa påståenden.
shinzawai: Flera av varandra oberoende personer säger idag att de hört, från olika källor, att det skulle vara Darren Haydar som MODO håller på att slutförhandla med.
Personligen tror jag ingenting förrän de skriver det på åfficijella.
Wayne Gresky: Om modo's värvningstaktik är att visa staden och bjuda ut dem på platinom så äre bara att hälsa dem adjö... Nu vet man varför förvärven av klass uteblir. :)
Hörde dessutom att de visat runt han på järnåldersbyn i hopp om att det skulle få han att inse att det visst finns en massa nöjen här.
shinzawai: Först var det en forward och en back som skulle presenteras sedan blev det en spelare och till slut så blev det ingenting. Verkar som om klubben har väldigt svårt att knyta åt säcken.
Nu får man väl hoppas på att det bara rör sig om småsaker som stoppar att namnet presenteras på officiella. Men känns i alla fall för mig som om det här med att gå ut med info mer stört min frid än fått mig lugn då det varit allt för mycket: snart, snart, oj, alldeles strax klart med spelare.
Det kanske är någon annan än de äldre spelare som bestämmer dagordningen idag, annars hade väl deras kompisar Werner och Micke P fortfarande haft plats i laget.
Jag tror säkert att Sedinarna spelar för 180-200,000 var om/när de kommer hem. Weinis hade inte samma längtan till Ö-vik och tog bästa budet.