Hahl Bundy:
Ölen är slut, anticimex har inte öppet på helgen. Godnatt.
Redigerad kommentar
Va i helv!
Stäng av Brynäsarna i den här tråden. Så här kan vi inte ha det.
spud:
Pittsburgh behöver göra lite ändringar på backsidan så jag kan tänka mig att han kommer få ännu mer speltid i AHL nästa säsong. Har fått förvånansvärt bra recensioner på senare tid.
Nikki Nine: Jo nu och för all framtid kommer du förknippas som den som förordar att Macke övertrumfar Stenbeckas kontrakt.
Uffe gillar ju att spela sina barn, vilket vi smärtsamt uppmärksammade. Hur gick det för Philip i vintras? Sitter han på ett kontrakt? Han kanske rent av kan vara bra nog att förtjäna ett kontrakt och speltid?
spud:
Slängde bara ut det. Konstigare saker har hänt :)
Innan folk blir helt galna på mig så vill jag påpeka att jag inte sagt huruvida jag vill ha honom i laget eller inte. Men jag ser det inte som omöjligt att Modo finns med i leken till en viss gräns.
Nikki Nine: Han har väl visat upp alla karaktärer som Macke uttalat att han inte söker?
Macke vill ha spelare som vill nånstans och vill nå NHL en spelare som skriver långtidskontrakt med ett allsvensktlag och sen floppar kan knappast finnas på mackes radar.
spud: Det var väl snarast SAIK som tillsammans med Djurgården startade den senaste trenden. DIF körde fast och Brynäs kopierade SAIK.
Modos verksamhet med 73-75 kommer nog aldrig att helt kunna kopieras för så bra årgångar kommer inget annat svenskt lag lyckas med.
J F K:
Rykten gör gällande att Gerber och Janne Karlsson inte kom överens. Sedan gick det ju rykten om att Växjö ville värva tillbaka Fasth. Det är ju möjligt att de inte ville förlänga med Gerber direkt.
J F K: Ingen aning, jag får heller inte riktigt ihop det.
Men jag vågar påstå att det inte hinner gå mer än max tio omgångar av Elitserien innan det skurit sig rejält mellan dåren Norrena och tjurskallen Janne Karlsson.
Wayne Gresky:
Jag tror att Lasse Kukkonen är aktuell:
1. Vill inte till Finland eller KHL.
2. Spelat med Foppa i Philly.
3. Säger att han bestämmer sig efter midsommar(-festen).
4. Perfekt ersättare till Tollefsen, bra defensiv och bra ledartyp.
Nikki Nine: TACK Nikki Nine ! Äntligen lite silly snack i denna gästbok och att det just handlar om Sveriges viktigaste lag= Modo Hockey är verkligen skönt att läsa , kan vi för guds skull hållas till Modo Hockey nu framöver !!!
När pratade PH med Näslund sist ?