1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480548 inlägg · 4078 ämnen

Silly season

« · 2186748 · » Till forumet


Sv: Silly season
Gavelo: Bra, när ska du komma över till oss då?:)

Fast Gavelo vem vill kolla på våran hockey, vi spelar ju så tråkig hockey enligt en del lags supportrar

frugan min är pågång att gå över, modo måste bara sluta med hockeyn helt sen kommer hon över :p
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: Jag har sett alla Luleås matcher denna säsong, Gumman är från Piteå så man blir tvungen ;)
Kommentera

Sv: Silly season
Nej nu tycker jag ni kan se på Luleå - Skellefteå ikväll och hejja fram våra hjältar! vet att ni gillar oss i luleå mer än skellefteå
Kommentera

Sv: Silly season Kommentera

Sv: Silly season
Eller:
Jo Frölunda har tur att dom har massa föreningar att hitta "egna" produkter i :)
Kommentera

Sv: Silly season
Eller: Hoppas Montreal skriver kontrakt redan nu, så vi får större delen av pengarna.
Kommentera

Sv: Silly season
Harry Luras: Precis som du skriver Mattias Norlinder.
Kommentera

Sv: Silly season
Eller: Mr MN
Kommentera

Sv: Silly season
Dagens quiz:
Vem blev poängkung i Frölunda i årets slutspel?
Kommentera

Sv: Silly season
Amitiel: Ja precis.
Kommentera

Sv: Silly season
Nucky:
Tycker det är smartare och köra 1 huvudtränare, 1 assisterande tränare och sen en junioransvarig, för junior ansvariga kommer ju även hjälpa till med juniorer som spelar med Herr laget, så blir ju lite av en assisterande tränare light.
Kommentera

Sv: Silly season
Nucky: Någon som har koll på mellan tummen och pekfingret vad en assisterande tränare tjänar i HA?
Kommentera

Sv: Silly season
hockey_21: Två nya tjänster alltså, sportchef för damerna samt en junioransvarig som samtidigt agerar bollplank åt Gradin.
Men man bantar också ner ledningen runt A-laget till bara en assisterande. Med andra ord blir det bara en ny tjänst att betala lön för.

Att ha två assisterande under Karlin som ansvarar för coachningen av backar och forwards vore kanske att bränna hans starkaste sida. Som jag ser det bör den assisterande vara en skicklig pådrivande och ge spelarna feedback och lämna taktiken till Karlin.
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: rädd att det är på tok för tråkigt för den pojken att spela i HA, han vill sitta på brödernas, göra reklam för nocco och spela i djurgårn är min gissning..
Kommentera

Sv: Silly season
J F K: Kanske bara ska godkänna roller och löner hinken föreslår.
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky:
Då är det kanske den här killen som är på väg hem igen för att sluta cirkeln?
En pusselbit i 1:a linan!
Kommentera

Sv: Silly season
Randy Marsh: Widebro är väldigt bra för ekonomin. Det är den biten han ska sysala med. Tror inte jag är ensam om att bli orolig när han nämner att han och Hinken ska sköta det sportsliga.
Kommentera

Sv: Silly season
jonsson:

Vi kommer alltså att redovisa ett plusresultat den här säsongen och utöka budgeten för det sportsliga till nästa säsong enligt Widebro. Känns jävligt bra.
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: Inte bara den ligan som spelas just nu :p men som sagt det jag sa tidigare också är att man behöver vänta lite med att presentera spelare pga dom andra klubbarna det handlar om är ju för att dom spelar än.
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: Gillar att MoDo har lite lågmälda personer i ledningen och inte snicksnackare som Campese.
Kommentera

Sv: Silly season
Nucky:
Svårt att säga men fortsätter Gradin så här så gillar jag det.
Kommentera

Sv: Silly season
jonsson: LIGA i Finland
Kommentera

Sv: Silly season
jonsson: Tror Gradin redan sett fler matcher än Glader i rollen som sportchef 😁
Kommentera

Sv: Silly season
Spelare klara som spelar fortfarande.
Shl eller?
Kommentera

Sv: Silly season
hockey_21: "behöver mer sportslig kompistens.." - därför foppas kompis blivit sportchef? :D
Kommentera

Sv: Silly season
JoseGonzales: Fattar inte lövare skämt eller? :D
Kommentera

Sv: Silly season
Lär väl handla om Sveningsson som förlängt.
Kommentera

Sv: Silly season
JoseGonzales: Håller med, vore osannolikt.
Kommentera

Sv: Silly season
atomragnar: Skulle Jocke lämna sveriges kanske attraktivaste lag (det smärtar mig att säga det..) för att gå till MODO efter 45 poäng på 52 matcher och SAIK som slåss om SM-guld är det en massiv värvning. Lägger den i hyllan vad som inte kommer ske dock.
Kommentera

Sv: Silly season
Tarasov: FO är ju en skapligt bra center.
Kommentera

Sv: Silly season
Tarasov: Kontrakt är ju till för att brytas, i alla fall för den det kittlas för.
Kommentera

Sv: Silly season
Tarasov:
Själin
Olausson
Mattsson
I LhF är utan kontrakt
Kommentera

Sv: Silly season
atomragnar:
Han har ju kontrakt till 21/22 bra journalistik🥴🥴
Kommentera

Sv: Silly season
atomragnar: Nu är ju Jocke Lindström hemma.
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: SAIK betalar tillbaka för Werner? Haha
Kommentera

Sv: Silly season
Charliejfz:
Och Johan "Cosmo" Widebrro när han kommer inrusande på sitt karismatiska sätt in till Gradin!😁👍
Köp , Köp .. köp inte!
Kommentera

Sv: Silly season
Costanza: Och så kan du ju hantera Elaine... vacker kvinna 😁
Kommentera

Sv: Silly season
J F K: Kan även hantera stora plånböcker
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: Jo, han har fantastiska meriter från en annan storklubb. Assistant To The Traveling Secretary For The New York Yankees smäller högt i sportvärlden.
Kommentera

Sv: Silly season
Padrone78: Haha, ja orättvist, Stenis hamnade på en lista över floppar i mars månad :-) Han kanske går runt och tänker på färska MoDo-kontraktet....
Kommentera


Sv: Silly season
Costanza: Kan inte du ställa upp och vara rådgivare när det gäller finanserna nu under värvningskarusellen?
Kommentera

Sv: Silly season
Costanza: Ändå rätt höga krav i Finland då...

2020-21 Ässät Liiga 57 10 29 39 22 4
Kommentera

Sv: Silly season
Tarasov: Behövs en rejäl satsning nu för att hålla 100-åringen vid liv. Vill se fler karaktärsspelare.
Kommentera

Sv: Silly season
Costanza:
Så vad är kvar av årets succélag då

X - Harju - x
X - Aagaard - Svenningsson
Ohlsson - Jellvert - x
Sylwander- Tjernström- Lindewall

Utlånad Linus P
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: Ja. Såg att han hamnade på flopplistan i Liiga tillsammans med Rocky nyligen.
Kommentera

Sv: Silly season
Costanza: Jag skulle gärna se Jakob i laget igen
Kommentera

Sv: Silly season
J F K: Nu kommer Widebro och lovar att vi kommer vinna varje match nästa säsong.
Kommentera

Sv: Silly season
Sir: Det kan ha tvingats fram av att det läckt till ÖA. Alternativt så kanske man ska prata övergripande strategi via styrelsen?
Kommentera

Sv: Silly season
SKiLMY: Ifall Karlin skulle presenteras på fredag, vad kan vi vänta oss idag?
Spännande vilket fall!
Kommentera

« · 2186748 · »