knaskamilla:
Ingen dum idé för Sisley i så fall. Jag menar, du skulle ju handla där så ofta att enbart dina inköp skulle täcka hans lön.
Salle:
Hm? Nä, det tycker inte jag. Vadå, han är ju utbildad...företagsekonom? Heter det så, gymnasieprogrammet? Företags...äh. Nå't sån't. Han skulle säkert hamna... Jag tror han skulle sälja kläder på Sisley. ;)
Paddan:
Skulle vara intressant att se hur många olika alternativ Snyggjanne egentligen har om han vill fortsätta med hockeyn.
Nalle Sjuh: Hur uttalar man Yared Hagos på Tjeckiska? Jared Hagosch?
En före detta aschischterande Timråtränare blir Andesch Hosch?
Bröderna Schedin? Schargschnorr?
Albert Hall:
Enligt MODO:s spelschema så möts vi fem gånger. Tre gånger i Delfinen (Ja, Delfinen) och två gånger i Kempehallen.
Nalle Sjuh: Usch vad jobbigt. Vore bättre om dom hette Andresson... Alternativnamn efterlyses. Mina förslag:
Krisarn - om det går dåligt åtminstone
Vladde - Kom inte på nånting på Tji Tjack-
Milo - Självskrivet eller?
Nalle Sjuh:
Inte för att förringa dina kunskaper i uttalanden och sådant, men om jag inte missminner mig så frågade man gamm-Milo om hur det skulle uttalas och då sa han:
Horr-a-va
Poffa:
Ja, det var något sådant jag menade. Nu blir det nog inga fler nyförvärv idag, förresten. De verkar sluta tidigt på fredagar. (Fredrik skulle i alla fall gå hem 14.45.)
Poffa:
Jag såg Antos på stan. Fast han såg lite tjock ut, så han blir nog kvar i Skellefte.
Martin S:
Det här börjar likna lilla julafton. Undra vad som kommer i nästa paket? Niklas Persson? En Arenasponsor?