Mano:
Man listade väl helt enkelt alla som de haft kontakt med. Jag tror ju att kanske en max två av de namnen är troliga i MODO:s trupp nästa år. Jag ser ju gärna Leska i MODO, men det lär ju kosta.
Nikki:
Och "någon" hade visst skrivit ett liknande inlägg på åffisijälla redan. Sorry :-)
Nikki:
Tja, kontraktsförlängningar brukar väl inte vara så väldans hemlighetsfulla - så jag är nog beredd att sätta någon slant på att han inte spelar i Leksand kommande säsong.
Gillar det där om att det "skulle vara lättare" om inte Leksand verkligen "visade" att de ville honom kvar i laget också. Vän av ordning frågar sig då: vad är det som skulle vara lättare? Mysko.
Nu har Pajen bestämt sig, men han vill inte säga vilket, men det kommer tydligen ett pressmeddelande inom de närmsta dagarna. Allt detta enligt Leksands supporterklubbs hemsida Superstars.nu:
"
Så vad är det som händer, får vi se dig i Leksand även i höst?
- Det kommer ett pressmeddelande inom de närmaste dagarna. Jag kan inte säga något nu, jag har lovat att inte säga något förrän det blir officiellt.
Men du har bestämt dig?
- Ja, det har jag."
Se länk.
knaskamilla:
Å andra sidan så har det ju ryktas om att Foppa spelat för spottstyver i Modo men i nya sportmagasinet så säger bengt hedin? att det var självklart att Foppa skulle vara den bäst betalda spelaren i ES...ursäkta eventuella stavfel knas men Whiseky är gott ;-)
Poffa:
Fast folk går ju på det mesta. Var ju ngn på åffisjella som på allvar trodde att Salo hade en lön på tre mille, t.ex.
knaskamilla:
Personligen så känns det som att den summan är alldeles för mycket silly för att vara sann.
Portello:
Sannolikheten att han får 100 000 i månaden är nog ganska liten, iofs. Hur ofta brukar sådana uppgifter stämma? Däremot verkar det som att Leksand har ganska mycket pengar, då de t.ex. lyckats sno två FBK-spelare.
audiblegiraffe:
Jag klagar inte över att han INTE valt bort MODO. Kanske får vi hans underskrift i helgen. Vore inte alls fel.
Frisco:
Hoppas innerligt. Annars riskerar han väl hamna i Övik igen. Det vore nådastöten för bygden.
Martin S:
De presenterades samma dag. Var min födelsedag och man satt och lyssnade på webradion. Man sa till mig att jag fått världens bästa födelsedagspresent. :-)
el corazon:
Timrå presenterade ju fem spelare samma dag i förra veckan. Bland dem Warg och Wennerberg. MODO presenterade den 18 september i fjol Foppa, Sedin, Sedin, Weinhandl och Hedin på samma presskonferens.