Sitt vackert! (#1, 2006-07)
"Klackmatchen på läktaren vanns även den av Timrå som efter matchen ropade in laget än en gång. Timrå vann matchen sedan man visat störst hockeyhjärta (Heart of h..) av de båda lagen."
Ujujuj, vi väntar bara på skandalrubrikerna....
Hawerchuk: Timrå är det bättre laget. Tveklöst. De spelar ut MODO i hela första och 1-2 är ett smickrande resultat för MODO. I andra och tredje jämnar det ut sig, men Timrå är totalt sett bättre.
Äckligast idag var Flubber i timråklacken. Tvåa kommer nog han som juckade som om han vore en kåt hanhund, trots att han är en honhund. Huvva...
ZZZzzzuuurZZZomenZZZitrron.
home.swipnet.se/bladh/images/de_sanningar.jpg
En sak är i alla fall säker och det är att Västernorrland regerar!!
Theres a new game
We like to play you see
A game with added reality
You treat me like a dog
Get me down on my knees
We call it master and servant
We call it master and servant
Det syns att Timrå har respekt för motståndet.
00.00 GK in Timrå 31. BACKLUND, Johan
00.00 GK in Timrå 35. ASPLUND, Johan
knaskamilla: Egentligen finns det då en plats kvar då jag troligast inte kommer hinna till föreställningen. Suger lite, men jag får se om man kanske dyker upp någonstans där på mitten.
Sittplatser: 0 st
Ståplatser: 0 st
Uppdaterad: Idag 16:58
Blir ju så jäkla tungt att släpa på!!
Man kanske kan få låna nyckeln till tvättstugan i Arenan av Lonken eller kanske av överkuckun Hedin ?!?! ;-)
Gidde: Funkar säkert bra med en hink med vatten, några stenar och ett lock oxå...prova vettja!
Bra!!!
Du fixar det denna gången, så tar jag nästa match!
Jag ska ju nämligen iväg till Arenan själv ikväll, och jag har inte hunnit skaffa den där portabla maskinen än....
;-)
Tvätta när det är match! Är det sådant som kallas orutinerat =)
Nej, nu tror jag att det är dags att gå och sortera tvätten så det är klart att starta tvättmaskinen lagom till nedsläpp.
Tvätta, tvätta, tvätta - vinn, vinn, vinn!!!
http://www.lillebror.se/
Poplaget från 1970 behöver ju Teg för att kunna positionera sig mot något. En storebror, liksom.
Modo-merch, fuck yeah!