1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530651 inlägg · 4121 ämnen

Sitt vackert! (#1, 2006-07)

Sv: Sitt vackert! (#1, 2006-07)
Gidde:
Nä vet ni va..
en stor "CYBERKJAAAAAMIZ" på er allihopa

TIKbiff: Äh, *pöss* på´re du din Styfe karl...

ernie eagle: Fy fan vad du snackar skit. Jag orkar inte ens svara, vi säger väl att det är så.

TIKbiff:

Såg du bra från din plats i Swedbank igår?

ernie eagle: Bästa hr Eagle!

Du skriver. "Ni har pissat på oss i åratal, nu är det vi som skvätter ner er och det är fantastiskt skönt.

Nu får ni smaka på era egna hostmedicin."

På vilket sätt anser ni att urin botar hosta?

shinzawai: Ernie Eagle, må säga att du är en ganska stor medgångssupporter va? Så fort det går dåligt för Timrå brukar du inte synnas till på ett tag. Det är iaf den bild jag har fått av dig.

TIMRÅ IK!

knaskamilla:

Blev tyvärr inget besök denna gång, men snart så skall ni
få se mig igen, i min nr 36 Styf tröja, han var bra igår va?
;-)

nectis: "Så fort det går dåligt för Timrå brukar du inte synnas till på ett tag"

Jag antar att du skrev fel och menade att jag bara hänger i Timrås GB när ni går dåligt, vilket är ytterligare ett exempel på hur ni vräker ur er påståenden utan fakta. Jag dyker bara upp i TIK:s gb när det vankas derby, för då vill jag veta vad ni tror om matchen, vilka som är heta, hur många fans som kommer osv. Sen vill jag även läsa om er fördomslösa och nyanserade bild av verkligheten. :)

shinzawai:

Jag tror ditt namn kom med av misstag... Han menade nog EE.

knaskamilla: Ah, förmodligen.

shinzawai: Ett tips är väl att inte hetsa upp sig så förbannat. Du hugger direkt på minsta provokation. Om jag vore du skulle jag mest gäspa åt, exempelvis, mina egna hugskott till bitchslapar.

Bragd-Birger: Du har så klart rätt. Speciellt när jag mest bara att det skit som skrivs utan den minsta verklighetsanknytning. Men trolleri och allmän idioti gör mig förbannad, dessutom dagen efter en sur torsk. Jag lovar att bättra mig. :)

shinzawai: Ja det var EE jag mena inte dig ; )

Paddan: Nu orkar jag inte läsa fem sidor bakåt, så jag vet inte vad som är skrivet här.

Trevlig hall, dock kunde ståplats ha varit brantare. Beror nog mest på min saknad av längd, tror jag.

Hyfsat bra match bjöd lagen på också.

Hälge: Till nästa gång får ni väl se till att plocka fram platådojjorna ur förrådet så att ni kan få den höjd på ståplatsen som ni är vana med.

Paddan: Ja, jag får nog fundera på det.

shinzawai: blytungt!!!

mike66:

Inte den där fjolliga färgen får jag hoppas?!?!
Eller den kanske passar en hynda?

mike66: Där ser man, själv har jag aldrig insett vad som är så märkvärdigt med de där skodonen och har heller ingen önskan att införskaffa sådana.

Gidde: Det är skillnad på hynda (TIK) och hund.

xyz.pp.se/~thnov/galleri/hund.jpg

Paddan: Man kan få taskiga fotleder av Foppa-crocksen. Själv har jag vingliga fotleder av andra orsaker.

www.sjukgymnastgruppen.se/bilder/kropp_bilder/Fotled1.jpg

Dalan:

Skulle vara kul att höra om du ens snörat på dig skridskorna med de problem som Foppa hade!!!

Mes!

« · 770197