shinzawai: Ernie Eagle, må säga att du är en ganska stor medgångssupporter va? Så fort det går dåligt för Timrå brukar du inte synnas till på ett tag. Det är iaf den bild jag har fått av dig.
nectis: "Så fort det går dåligt för Timrå brukar du inte synnas till på ett tag"
Jag antar att du skrev fel och menade att jag bara hänger i Timrås GB när ni går dåligt, vilket är ytterligare ett exempel på hur ni vräker ur er påståenden utan fakta. Jag dyker bara upp i TIK:s gb när det vankas derby, för då vill jag veta vad ni tror om matchen, vilka som är heta, hur många fans som kommer osv. Sen vill jag även läsa om er fördomslösa och nyanserade bild av verkligheten. :)
shinzawai: Ett tips är väl att inte hetsa upp sig så förbannat. Du hugger direkt på minsta provokation. Om jag vore du skulle jag mest gäspa åt, exempelvis, mina egna hugskott till bitchslapar.
Bragd-Birger: Du har så klart rätt. Speciellt när jag mest bara att det skit som skrivs utan den minsta verklighetsanknytning. Men trolleri och allmän idioti gör mig förbannad, dessutom dagen efter en sur torsk. Jag lovar att bättra mig. :)
Nä vet ni va..
en stor "CYBERKJAAAAAMIZ" på er allihopa