wap.hockeysnack.com Ofarligt hela tiden. Timrå siktar dåligt! Gott om plats på läktaren också. De tycker nog inte att den här matchen är så viktig här nere. Timrå gör förresten två snabba i början av sista perioden.
shinzawai: Det räcker att de gör ett, för då gör de säkert snabbt ytterliggare ett. Nä, det vore bra om vi täppte till på slutspelsrutinerat sätt och gör 3-0 i tolfte minuten.
shinzawai: Det enda som är oroligt är väl krizan, han simmar betänkligt och jag misstänker att hans ryggskada helt enkelt är att de plockat bort ryggraden.
Paddan: det var som för mej ungefär! jag smsade med en som är där och då sa hon ba: JAAAA :D och typ 5 sekunder efter att jag fick det smset så gjorde modo 2-0 så sändninger är lite efter :P
hellge: Det var ju det jag menade. Tidigare säsonger då har ju laget vikt ner sig fullständigt i andra perioderna och oftast förlorat matcherna där. Denna säsong har dock spelet funkat oroväckande bra i andraperioderna.
Sedan får också Krizan får vara hur vinglig som helst på skridskorna, enligt kommentatorerna, bara han fortsätter att rädda målchanserna.
Poffa: Öhh, vafaan, jag hann alltså läsa på hockeyligans live att Oscar Hedman hade gjort 0-2 och då visade min Sopkvastsändning 13.00 i andra perioden, så jag trodde det var lögn.
Poffa: Funderade just på var MoDo hade gömt det där urusla spelet i andra perioderna. Svaret var tydligen att man sparade det till slutspelet. 11-1 i skott till Timrå i andra perioden och Timrå ser ut att vara mycket tempostarkare än MoDo.