"Därför tycker jag dommaren får låga betyg" Han glömde bort att blåsa i de 2 första perioderna å de han blåste på va inte alltid rätt (lika åt båda håll) Sen i 3:e då hade han ett eget litet VM i blåsa pipa för då åkte dom ut på löpande band kors å tvärs å ingen fattade nått! Sen att de olyckligtvis med modoögon sett renderade i 2 mål i baken å förlust känns naturligtvis förjävligt. Men de e långt kvarå jag tror de kan jämna ut sig under seriens gång!
OKEJ, nu vet vi alla att vissa anser att det gjordes en godkänd domarinsats och vissa att domarinsatsen igår var under all kritik. Nu släpper vi den diskussionen, och framförallt i denna tråd.
ÄMNET BÖRJAR BLI EN ANING JÄVLA UTTJATAT.
Ni som vill diskutera detta hänvisas till att bubbla varandra eller söka sig ett annat forum.
spud mfl: OM ni nu skall fortsätta dravla på om GÅRDAGENS match gör det i den tråden. Så kan vi andra lättare lägga fokus på morgondagens match. i den här.
Pihl1337: Hahaha du förlöjligar dig själv! Hela sverige såg att de va solklar utvisning, alla utom några få tikare å sjöberg som stog med ryggen felvänd!
Berka: Tror på en vändning? Vi har spelat en bortamatch och har 4 hemma och 2 borta framför oss..
Det är snarare tik som har kniven på halsen om de ska ordna upp detta för att vara så nära att tappa en på hemmaplan som tik var igår bör de vara orolig.
shinzawai: Surt sa räven!! Man blir bara irriterad när man tänker på den där situationen efter tekningen! Men vi måste stunda framåt, vi är bättre än timrå i år så jag tror på en vändning. Och som alla vet... de jämnar ut sig i längden (dommartabbar)
Hawerchuk: Jo, jag själv hade också blivit förbannad om hotellbygget hade haft en sån enorm inverkan på min utsikt över Domsjöfabriken. Jag hade nog blivit så rosenrasande att jag hade låtit bli att rengöra luddfiltret.
NordaBoy: Jasså, Challe TIGER om stryk, har han fått stryk som man tiger om eller???? Sen var det intressant att läsa om Svartens uttalande om holding the stick, "jag drog i klubban 5-6ggr, sen släppte jag......", vi har väl alla sett bilderna flera ggr. När Timrå gjorde målet slängde Svarten upp armarna i luften och skrek till domaren, -Jag tror han skrek, -Han klämde fast klubban med kulorna, den satt som i ett skruvstäd. En solklar HOLDING, jag tog ju 8 KG i bänk i morse...... PAJAS
Salle: Jag känner mig inte direkt säker på ett Yetman spelar förrän han står där. Hoppas att Skröder och de andra som var lite sega igår får upp farten.
Verkar inte bli fullsatt. Brukar inte vara det i första kvarten, men nog känner man en viss besvikelse att en kvartsfinal mot Timrå bara ska pricka snittet, lite drygt?
Salle: Atvars såg otroligt seg ut igår, Faktum e att jag tycker han blivit sämmre å sämmre de senaste matcherna! Slår för många felpass och ser trött ut!
Bara Yetman tillbaka från skadelistan. Hoppas Pierre och Tribbe kan ta sig i kragen lite och att dom orkar matchas hårt tills Hållberg och Timmy(?) kommer tillbaka.