"Därför tycker jag dommaren får låga betyg" Han glömde bort att blåsa i de 2 första perioderna å de han blåste på va inte alltid rätt (lika åt båda håll) Sen i 3:e då hade han ett eget litet VM i blåsa pipa för då åkte dom ut på löpande band kors å tvärs å ingen fattade nått! Sen att de olyckligtvis med modoögon sett renderade i 2 mål i baken å förlust känns naturligtvis förjävligt. Men de e långt kvarå jag tror de kan jämna ut sig under seriens gång!
OKEJ, nu vet vi alla att vissa anser att det gjordes en godkänd domarinsats och vissa att domarinsatsen igår var under all kritik. Nu släpper vi den diskussionen, och framförallt i denna tråd.
ÄMNET BÖRJAR BLI EN ANING JÄVLA UTTJATAT.
Ni som vill diskutera detta hänvisas till att bubbla varandra eller söka sig ett annat forum.
spud mfl: OM ni nu skall fortsätta dravla på om GÅRDAGENS match gör det i den tråden. Så kan vi andra lättare lägga fokus på morgondagens match. i den här.
Pihl1337: Hahaha du förlöjligar dig själv! Hela sverige såg att de va solklar utvisning, alla utom några få tikare å sjöberg som stog med ryggen felvänd!
Jag hade verkligen inte haft några problem med Sjöberg heller, men bara vi slipper Lahti så är jag nöjd.