Jaha då var det bara ca 1 timme kvar tills match kanske säsongens sista för våran del. Men jag hoppas verkligen på att grabbarna kan gå ut och göra en bra match i alla fall, sedan om vi förlorar är det inte mycket att säga om det.
Bergius: Nu har jag på två dagar fått medhåll av både dig, tycho, nectis och ett par andra. Vad fan, börjar ni bli snälla och vettiga av alla segrar? ;)
shinzawai: Jo jag håller med sämre kan det då inte bli, och som du säger idag har vi i stort sett fullt lag med för första gången den här säsongen. Nä nu jävlar vill jag se lite kämpar takter i alla fall förhoppningvis kan man vinna 1 match i alla fall.
Hawerchuk: Ja det kan ju inte en annan hoppas på i alla fall, för här snöar det som bara den just nu. Så det får nog dröja några dagar till för att det ska bli snö fritt här :).
Undrar om det är något fel med att vara konsekvent...här satt jag och trodde att matchen började 19.30, men tydligen inte. Tur jag kom på det i tid, man vill ju inte missa något av kvällens höjdare.
NuMo: Hörrödu, det där med existentialismen får du nog diskutera med timråiterna. Jag nöjer mig att konstatera att valda delar av MoDoklacken tycker att det är viktigare att vråla i riktning mot Timråklacken än att visa spelarna sin glädje.