1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481668 inlägg · 4079 ämnen

Slutspelsserien

« · 1959603 · » Till forumet


Sv: Slutspelsserien
Laken: Lat dem va...de ä i ufölanne
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Sponsra J20 åtminstone. De leder med 2-0 mot Luleå i J20slutspelet, dock bara åttondelsfinal
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Hockeyoraklet: Hetsar? Jag skriver att det är osportsligt gentemot Västerås.
Ja, vi kan absolut åka ur mot IKO, om så sker är vi inte värda att vara i SHL.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Ok jag misstänker att du inte sponsrat speciellt mycket tidigare säsonger heller!?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Minns matchen i år när vi loosa 6-1 mot aik på hemmaplan, den sved, inte det här
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Laken: Du bäddar verkligen för en lavin av hån av sällan skådat motstycke i timråboken när vi fått stryk med 4-3 i matcher och bjudit på århundradets sensation i SHL. Förstår inte varför du är här inne och hetsar.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Gäsp: Jag som företagare hade ju gärna inte sett att dessa var de som representerade mitt varumärke. Tror de kostar mer än man anar.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Tror inte att den här matchen påverkar försäljningen av säsongsbiljetter överhuvudtaget.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Confusius: Foppa har ju varit med o vänt 0-5 men han är väl tyvärr inte med idag
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Laken:

Om vi är beroende av ett annat lags resultat så har man ju själv inte varit tillräckligt bra. Det gäller att skapa förutsättningarna för sig själv.

Tror nog västeråsarna är mer sur på sitt lag som släppte 3p till leksand på hemmaplan. Det var där det avgjordes.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Jag förstår att ni skämms, det hade jag också gjort! Sedan är det konstigt att ni inte vill förstöra för Leksand, det lag som orättvist sköt er ur SHL.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Rytter: Äh, vet hur det är, du behöver inte tycka synd om oss, vi förlorade nyss med 7-0 mot skellefteå, vet hur det kä.... nä det va inget.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Gäsp: Vågar man gissa på att de blir rekordlågt förköp av säsongsbiljetter? Gräva sin egen grav.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Rytter: lol, 2000? Vi hade faktiskt 3932 i snitt! Rätt ska vara rätt. Plywood ger jag dig dock rätt för ;)
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Laken: Men grina vidare på timjåååforumet!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
atomragnar: I andra perren påbörjas snart det som i decennier i Västerås kommer att pratas om som "Miraklet i Leksand 2019"
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Tänk om NI varit beroende av ett annat lags resultat... Också torskar det laget första perioden med 5-0 och 21-3 i skott... Inte så snyggt.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Steken84: spelar ingen roll vilka vi möter i en betydelselös match för vår/Modos del, man är i en förening som sliter o jobbar för att få det att gå runt, spelarna är anställda av Modo hockey och ska banne mig inte uppträda som de gör här i första perioden dessutom har de ett ansvar mot sina supportrar m.fl, synd vi ska avsluta säsongen så illa
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Dexter : Ja, i princip kan vi alltid misslyckas(att inte komma till SHL) för det är alltid nästa säsong som gäller. Men sedan tillkommer vår VD:S vision 2021 som förstör detta ekorrhjul. Vi måste tydligen tillbaka till SHL 2021 för att fira 100 år. Jag vet inte om vi ska gå upp 2021 eller 202, men det börjar brinna
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Synct:

Och vi tycker synd om de 2000 timråiter som går till en plywoodlåda och får se ett lag som inte ens tagit 1p i snitt per match.

Gå och ladda för ert kval nu, du vet att om ni torskar det så är det tidernas skräll.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Synct: Jupp du har helt rätt. Det här är bland de värsta jag sätt. Loosermentalitet at its finest. Nästa är i svenska akademins ordbok kommer en bild på
Modo vara synonymen med förlorare.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Hakning-Henrik: haha va nå nytt att man kan få 4 utvisningar på samma gång. För många bortskämda divor i modo. Kanske borde spara pengarna och satsa på mindre erfarna. Känns ibland som att det nästan bara är juniorerna som vill ta det extra skäret
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Edit.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
hockey_21: Du en dålig match? Haha vilken sten har du bott under senaste 10 åren?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Rytter: Inte ens när vi varit 100% klar för kval har vi uppträtt såhär jävla pissdåligt, pinsammaste period jag sett av ett lag denna säsong, drar på sig idiotiska utvisningar och skiter i allt.

Tycker synd om alla kids som sitter hemma och kollar och supportrar, ni förtjänar ändå en snyggare avslutning.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Säger väl ganska mycket om din inställning också, avfölja ett lag för en dålig match
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
hockey_21: Avslutar denna säsongen med detta. Finns inga oviktiga matcher i hockey, hockey är en inställningssport.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Steken84: Jag unnar inte Leksand framgång i detta slutspel.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Det hör till sportsligt uppträdande och fair play att göra sitt yttersta för att vinna, oavsett vilket annat lag som gynnas av det.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Varför vill man hjälpa pissleksand för då?
Varför hjälpa Västerås? Varför hjälpa leksand?
Vill man bli förnedrade eller vill man avsluta snyggt?
Jag bryr mig om denna matchen då jag vill att modo ska vinna varje match.
Modos problem är ju att man har problem med inställningen. Varför fortsätta på det spåret?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Laken:
Verkar vara samma beteende att ge bort poäng som ni ängnat er åt i 52 omgångar.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
modomille: Har man en enorm avsky för allt som har med Leksand att göra, så är det väl fan inte konstigt att man lackar eller??

Att MoDo torskar en betydelselös match bryr mig föga, men att skämma ut sig såhär är rejält pinsamt och förnedrande!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
hockey_21: Tycker det säger kanske mycket om mentaliteten i föreningen. Du kanske tycker de är kul och något att bygga vidare på. Ganska signifikativt för detta värdelösa lag som bara år efte år efter år bara glider och är bekväma. Jävla skitlag är vad det är. Nästa år blir bara samma visa igen ytterligare - har vi tur kanske de kan bli en top 8 och förlora oss igenom ytterligare en slutspelsserie.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
modomille: Ja, för det är ju nästa säsong det gäller eller hur brukar det låta? Men om det skiter sig nästa säsong är det då bestämt att det inte är året efter det gäller utan att det faktiskt var nästa säsong som det var på riktigt?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
modomille: Västeråsfansen troligtvis!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
wolper: spearingen säger jag inget om. Den är en utvisning.

fast enligt swestats fick sylwander 2+2 fighring +5 spearing + game. Är det möjligt?

Borde inte leksingen som boxar honom i huvudet oprovocerat få något också?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
modomille: Seriös! Det är vad laget borde vara.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
wolper: Med Hellkvist får vi ett lag som garanterat är bäst i slutet av säsongen, sas det, jaha...Hagelin borde inte fått ett enda byte efter sitt genidrag att ge Leksand chans att fortsätta spela 5-3 efter 1-0.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Laken: varför ska MoDo hjälpa Västerås?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
modomille:

Det mest intressanta är ju att de som skriver massa skit la ner säsongen efter första matchen, verkar ha samma vinnarskallar som laget. Nu klagar de när laget gör det i en betydelselös match.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
modomille: hmm missade början av matchen, tror jag tar och missar slutet också.
Ses nästa säsong!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Sportsligt uppträdande mot Västerås... Härlig förening!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
atomragnar: 🤣🤣🤣🤣 avfölja överallt för dom blir överkörda en totalt oviktigt match
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Confusius: Det ända som är pinsamt är ni som pissar på laget så här, vem orkar ens vara sur över den här matchen? Seriöst, gå och gör något mer vettigt.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
hanzon: Önskar ingen vinnare alls i det mötet, två osympatiska klubbar!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Confusius: jo visst överreagerar jag lite. Men man blir så less på sådan loj insats av modo och domarna i en match mot leksand. Första två 5-3 är ett skämt. Men är man leksand så är man. Hoppas med all kraft att leksand åker på tokstryk mot aik. Där borde ju dömningarna jämna ut sig. Domarna sabba matchen. Synd att modo rasar så jävulskt av minsta motgång
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
hanzon:

Hellre att dom får stryk mot mora så aik inte får in några extrapengar.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
hanzon: Bye Modo - detta var droppen för mig så här får man inte bete sig. Avföljt på all media nu.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Helt seriöst, vad håller Modo på med?!
Snacka om att skämma ut sig inför hela hockeySverige!!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien
Confusius: Önskar att AIK spöar Leksand
Kommentera

« · 1959603 · »