spud: "Dessvärre har de matcher jag följt med hockeylive från kempis upplevts som ocharmiga och rörigt. Då kommentatorerna inte klarar av att ha nån bredvid sig och bisittarna verkar ha en förkärlek för att dra paraleller till sin egen karriär..."
Vad menar du då du anser att matcherna är ocharmiga och röriga? Inte klarar av att ha någon brevid sig? Förklara gärna detta närmare så jag arbeta på att få sändningen bättre.
Ska vi hoppas på att MODO tar de här matcherna som försäsong och de andra lagen tror/låtsas att det är slutspel med fullsatta arenor...och att det är därför MODO inte har full pott nu efter 8 omgångar? Eller kan jag ha fel? Nä? Eller?
Salle: Det är normalt PP-spel för MoDo menar du väl. Med den skillnaden att nu skall det grötas ihop och göras försök till omöjliga passningar hela tiden. Eller så ger man Enström pucken, killen som skjuter pucken så långt från mål som möjligt.
knaskamilla: Hmm, känns som att vi inte riktigt har marginalerna med oss, fast den andra perioden brukar vi ju vanan trogna vika ner oss ganska ordentligt.
scim: 17-åringen heter Nicklas Bergfors och är sveriges bäste spelare född 87. Jag skulle vilja gå så långt och säga att han kanske är sveriges största talang idag.
scim: Oj, jäklar, vilka röstresurser de har. Hoppade nästan rätt upp trots att jag har ljudet ganska lågt. Kul att en sjuttonåring får näta, mindre kul dock att det var på Zakke.
Oj. Själv satt jag och funderade hur länge det egentligen skulle dröja innan andra perioden kom igång igen. Kanske funkar bättre om man har webradion igång?
Det känns tryggt att man fick utförliga rapporter kring vågen. Annars hade jag undrat resten av kvällen, tror jag.