Salle: Journalisterna har nyhetstorka och då måste dom komma på något fyndigt att skriva om. Och eftersom dom hyllat han så mycket så måste dom ju såga han nu för han släpper in lite mål.
Javisst, nu vet du ju till nästa gång! (Själv har jag inte riktigt förstått meningen med att göra en länk i inlägget om man bara vill länka till en grej. Då finns ju länkfunktionen som fungerar utmärkt.)
Förresten så tror jag att du bör adressera en HV-supporter om du vill få svar på frågan. Jag googlade lite snabbt men hittade inget facit.
Vi får göra ett nytt försök på lördag. Det var liksom inte läge där jag satt. Jag menar det skulle nog bli lite för mycket för farbröderna runt omkring med både KÄMPA DÖ och att det var premiär.
Paddan: Hade blivit mer imponerad om han själv köpt dem och gett bort biljetterna till sina vänner. Nu låter det mer som en unge som är med i ett fotbollslag och tvingas sälja bingolotter och iställer för att gå runt tvingat de i umgängetskretsen att köpa dem.
Nej visst är det fint att locka dit folk som han tror kan ha nytta av varandra i företagslivet och som kanske kommer kunna hjälpa djurgården senare.
MorganaLefaey: "Den kanske mest unika och originella insatsen har Djurgårdens nyförvärv Niklas Anger gjort.
Han har sålt 16 säsongskort och tio seriebiljetter till bekanta, både affärsbekanta och privata vänner."
Hmm, han har väl sett till att övriga kungafamiljen gjort som Crl Gustf och gått från AIKare till Djurgårdare, eller om det var den omvända resan Calle gjorde.
Hawerchuk: Jo, det gjorde jag också. Men inte förrän efter att jag stängt ner webläsaren för tredje gången så fungerade sidan. Nåväl, det var ju tydligen handhavarfel.
Paddan: Hos mig tar det ca 3 sekunder innan det hela startar. Men då är det utan bild. Men det beror till 100% på att jag använder en oerhört gammal extern skärm till min bärbara dator. Men ljudet hörs riktigt bra.
Känns som att MoDo-TV via hockeyligans server inte funkar särskilt bra (i varje fall inte för mig). Efter fem minuter så håller första "inför säsongen" inslaget fortfarande på att ladda.
hellge: På tal om stämning så kan man inte annat än bli på sprittande humör av de fina inläggen om bengaler mm i forumet på modohockey.se. Vem sjutton behöver humorprogram när såna trådar finns.
Den tråden får mig att minnas en ramsa från en Skellefteåmatch, fast jag minns inte så mycket av första delen av den matchen.
hellge: Svår? Bästa ramsan någonsin. Den var grymt rolig att köra. Var inte så många som kunde den på den gamla goda tiden, det är färre som kan den nu. Men i mitt minne lever den kvar som den ultimata ramsan.
MorganaLefaey: Det låter väl rätt troligt. Att Hellström gör mål, låter rätt otroligt. Att det är på försäsången gör det väl ändå inte helt omöjligt. Jaja, jag vet, fel tråd. Men ändå: ZZZZZzzzzzzzzzZzzzZzZZzzz...
Över 7000? Sitter du på någon information som vi andra inte gör? Jag har sagt att snittet kommer vara mer än förra säsongen, men 7000, nej jag sätter inte emot.