Berka: Är väl inget snack om att det här gynnar Modo. ES sämsta lag i tredje perren. Say no more. Blir det "omspel" är det ju bara att gratulera Modo, då det bara blir sista perren som ska spelas. I övrigt lägger jag inga värderingar i det hela...
Vicke_LKPG: Jo modo va inne i en dålig svacka men inte gör modo en lika dålig period på raken inte.. Ja jag hoppas oxå de för jag måste hem tidigt ..Ska upp i tidigt i morrn =/ man united-roma 3-0
Berka: jo de kan han ju vara värd. såg i kvällstidningen att timmy sagt att dom måste snacka om att förändra sina svaga tredjeperioder så nu får vi se om de blivit nån ändring.
ria-ra: Jo men modo spelar inte så....Ta ledningen med några mål sen spela sämmre å sämmre å få ett hyperspännande avslut på matchen!! Synd att salle inte kan hålla klubban med två händer,,,Pga. han som deras mål kom till tyvärr!
ria-ra: Det är bara att bocka och buga. Ni spelar med en grym effektivitet! Tre chanser, tre mål, ungefär. MoDo ligger på med en otrolig frenesi, och LHC som för dagen inte alls verkar närvarande förefaller nere på knä redan efter en period. Men det är väl bäst vi spelar färdigt matchen innan vi drar några slutsatser.
man ska ju inte ropa hej förrän man kommit över ån men viska kan man väl i de här läget? hoppas nu att killarna fortsätter i den här stilen å inte ställer in skridskorna.
Blir det "omspel" är det ju bara att gratulera Modo, då det bara blir sista perren som ska spelas.
I övrigt lägger jag inga värderingar i det hela...