DariusK: Kommer hem sent från jobbet och får se detta underbara resultat! WUNDERBAR! :) Kul för räkan att få göra lite poäng och att Påsen får göra sina första för säsongen!
spud: Nu skall vi lyssna på Olle. det är bara för att vi är så värdelösa vi bara leder med tre mål. Hade timrå mött t.ex. HV så hade man legat under med tio mål nu.
Vilket trams! Sova kan du göra senare. I helgen eller så. När jag gick i skolan var jag vaken tre nätter i följd ibland (bortsett från en liten siesta under någon tråkig lektion).
"Resandefolket eller resande är en etnisk grupp som i äldre tid, och till viss del även idag, stod utanför det etablerade svenska samhället. Fram till slutet av 1900-talet gick de även under benämningen tattare, en term som idag anses nedsättande och har starka kopplingar till rasbiologiskt grundad diskriminering." sv.wikipedia.org/wiki/Resandefolket
Jag vet inte hur mycket Christer Lärking reser eller om han står utanför det svenska samhället, men han i är varje fall född och uppvuxen i Gävle.
I övrigt kan vi läsa på Aftonbladet:
"Dahléns utbrott efter domslutet
Men domaren Christer Lärking valde att videogranska målet och efter lång betänketid dömdes det bort för spark. Något som gjorde Modo-tränaren Ulf Dahlén att rasa mot domaren Christer Lärking."
Varför matchas Danielsson så sparsamt? Minst speltid av alla forwards, förutom Hedman och John Westin. En målskytt borde väl få mer speltid kan jag tycka.